خبرگزاری کار ایران

شفر برای برانکو خط و نشان کشید

ماجرای نیمروز استقلال/ سرنوشت ستاره های آبی در شهر خاکی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۳۹۶

استقلال به شدت آماده دیدار با پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عجیب ترین نتیجه هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز رقم خورد. در روزی که هوای شهر هم غیر متعارف بود و به جای گرد و غبار، شاهد بارش باران رحمت الهی بود. استقلال بعد از دو بازی قابل قبول مقابل الریان و الهلال و با اعتماد به نفسی به اندازه صدرنشینی در گروه مرگ لیگ قهرمانان به جایی آمده بود که فولاد پورموسوی بعد از شکست مقابل پیکان دیگر آن تیم شکست ناپذیر سابق نبود.

وقتی بیژن حیدری سوت پایان را به صدا درآورد نتیجه روی اسکوربورد باورکردنی نبود. فولاد 1-4 استقلال. یک برد فوق العاده شورانگیز برای آبی های توقف ناپذیر. آبی هایی که بعد از باخت نا امید کننده مقابل ذوب آهن از مسیر خود منحرف نشدند و با قدرت ادامه دادند و حالا تیم سوم جدول هستند. شاگردان شفر با توپی پر وارد زمین شدند و در همان 17 دقیقه نخست، نسخه تیم اول جنوبی ها را پیچید؛ درست مانند سه تیم دیگر این خطه.

بازیکنان استقلال در این میدان همگی خوش درخشیدند اما سرنوشت های عجیبی را هم به خود دیدند. سید حسین حسینی. دروازه جوان آبی ها کلین شیت نکرد اما با چند سیو فوق العاده بار دیگر اثبات کرد می تواند یکی از مسافران روسیه باشد. مهمترین اتفاق بازی برای او زمانی رخ داد که داور به خاطر تعلل به او اخطار نشان داد و سه کارته کرد و باعث شد تا حسینی دربی 86 را از دست بدهد. همین اتفاق باعث شد تا او از کوره در برود و با فرشید باقری و داور درگیری فیزیکی داشته باشد.

ماجرای نیمروز استقلال/ سرنوشت ستاره های آبی در شهر خاکی

در خط دفاع لئوناردو پادووانی که بعد از مدتها فرصت حضور فیکس در زمین را پیدا کرده بود ومقابل تیم سابقش بازی می کرد در همان نیمه نخست به دلیل برخورد با دیگر تازه وارد ترکیب یعنی آرمین سهرابیان به شدت مصدوم شد و با آمبولانس او را روانه بیمارستان کردند. خسرو حیدری به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و دومین تجربه حضور در پست دفاع چپ را تجربه کرد. او وقتی به استقلال آمد مهدی امیرآبادی به سمت چپ تبعید شد و کم کم محوشد و حالا همین اتفاق برای خود خسرو هم در حال رخ دادن است.

روزبه چشمی. مثل همیشه کم نقص. روزبه بازهم برای استقلال گل زد تا نشان دهد همانقدر که یک دفاع باهوش و یک هافبک بااستعداد است می تواند یک گلزن قهار هم باشد. روزبه گل دوم تیمش را وارد دروازه فولاد کرد. باقری اما روز پرنوسانی داشت. روی گل سوم تاثیرگذار بود. زهیوی با جا گذاشتن او در نبرد هوایی دروازه را باز کرد و در نهایت هم یکی از مسببین کارت گرفتن حسینی بود.

ماجرای نیمروز استقلال/ سرنوشت ستاره های آبی در شهر خاکی

وریا غفوری. خودش راست می گوید که بهترین دوران فوتبالی اش را پشت سر می گذراند. وریا حتی از آن ستاره ای که در جام ملت ها به یک باره فیکس شد هم بهتر است. او همه کار می کند. هم دفاع، هم حمله. هم گل می زند و هم مثل بازی با فولاد برای مهاجمین، پاس گل می دهد.

داریوش شجاعیان را باید دیگر ستاره اصلی استقلال دانست. فانتزیستی که در روز مهندس، مهندسی حملات را بر عهده داشت و یک گل هم به ثمر رساند. شجاعیان این بار خوشحالی معروفش را نتوانست آنطور که باید و شاید پیاده کند چرا که چشمی و جپاروف به جای اینکه روبرویش قرار بگیرند در کنارش ایستادند. با این حال داریوش یک گزینه ایده آل برای کارلوس کی روش می تواند باشد.

ماجرای نیمروز استقلال/ سرنوشت ستاره های آبی در شهر خاکی

امید ابراهیمی و سرور جپارو ف هم مانند همیشه نمره قبولی را گرفتند. شاید در بهترین روز خود نبودند اما عملکرد فوق العاده ای داشتند. محسن کریمی هم بازگشت قابل قبولی به ترکیب اصلی داشت و برای حضور در دربی خط و نشان کشید.

در آخر به مامه تیام می رسیم. مرد اول میدان غدیر. دو گل زد و یک پاس گل هم داد. در اولین بازی به عنوان بازیکن فیکس درخشش فوق العاده ای دشات و پس از مدتها آبی ها و هوادارانشان دغدغه شماره 9 را نداشتند. تیام حالا از الان گزینه اول و امید نخست استقلالی ها برای گلزنی در دربی به حساب می آید. او با این نمایش امیدوارکننده خیال خیلی ها را راحت کرد.

ماجرای نیمروز استقلال/ سرنوشت ستاره های آبی در شهر خاکی

حالا این استقلال به شدت آماده مهیای دیدار مقابل پرسپولیس خواهد شد. پس دیدار آنها با ما در دربی 86.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز