خبرگزاری کار ایران

مهار ناپذیر مثل مامه بابا تیام؛

یک اجنبی گره کور خط حمله آبی‌ها را باز کرد (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۳۹۷

مهاجم تازه وارد استقلال نشان داد آینده روشنی پیش روی خط حمله این تیم با حضورش در پیش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در فصل جاری روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که مهم‌ترین آن را می‌توان وداع زودهنگام منصوریان از روی نیمکت آبی‌ها و روی آوردن به سرمربی خارجی پس از سالها دانست.

یکی از مشکلات اساسی استقلال که گفته می‌شود از دلایل زمین خوردن منصوریان در این تیم هم بوده، مشکل خط حمله این تیم است که به نظر می‌رسید با رفتن کاوه رضایی دیگر زهر سابق را ندارد و بیت‌سعید، قربانی و شهباززاده نتوانستند کاری برای این تمی از پیش ببرند.

از زمان روی کار آمدن وینفرد شفر، بحث استخدام یک مهاجم جدید همواره مطرح بود و آبی‌پوشان در زمان قانونی نقل و انتقالات دوری در بازار داخلی زدند ولی هیچکس را نتوانستند یا نخواستند جذب کنند تا رو به گزینه‌های خارجی و بازیکنان آزاد بیاورند.

پس از آمدن و رفتن چند گزینه در نهایت مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی مورد پسند شفر قرار گرفت و جذب این تیم شد. مهاجمی با سابقه و روزمه عالی برای فوتبال ایران که فیلم بازی‌های گذشته وی نشان از توانایی‌های بالایش داشت.

تیام خیلی زود در ترکیب استقلال جا افتاده و بعد از بازی موثر و تاثیر مستقیمش روی گل این تیم در دیدار حساس مقابل الهلال، این بازیکن مقابل فولاد ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود و با زدن 2 گل، ارسال یک پاس گل و تاثیرگذاری مستقیم روی یک گل دیگر، کارگردان پیروزی 4 گله تیمش بود.

مدافعان فولاد روز سختی مقابل تیام داشتند و البته با وجود تلاش زیاد در مهار وی ناکام بودند.

حالا استقلال مهاجمی زهردار و خطرناک در اختیار دارد که چشم امید هوادارانش در دربی حساس پایتخت است.

یک اجنبی گره کور خط حمله آبی‌ها را باز کرد (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز