خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: برانکو خواست قرارداد مسلمان را تمدید کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۲۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس از تمایل برانکو برای تمدید قرارداد محسن مسلمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی پس از دیدار برابر خوزستانی ها در ورزشگاه آزادی گفت: با باران شدیدی که می آمد بیشتربه سرسره بازی شبیه بود. از طرفی آقای برانکو نیز با تدابیری که داشت تیم جدیدی را به میدان فرستاد. با توجه به شرایطی که وجود داشت بازیکنان ما خوب بودند و در نهایت توانستند نتیجه بازی را هم به دست بیاورند.

او درباره انتظار خود از بازیکنان پرسپولیس در دربی تهران گفت: انتظار ما از بازیکنان مان این است که بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند و با تمام وجود در زمین حضور پیدا کنند. انشالله همین اتفاق هم می افتد و در نهایت نتیجه را نیز به دست می آورند.

سرپرست پرسپولیسی ها درباره جلسه مشترک مسئولان پرسپولیس و استقلال پیش از دربی و به دست آمدن نتیجه تساوی در این بازی گفت: جلسه مشترکی در میان نیست و تنها یک جلسه رسانه ای است که بین مسئولان دو تیم و رسانه ها برگزار می شود. اصلا قرار نیست بازی به تساوی کشیده شود.

گرشاسبی درباره حضور رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در تهران و جلسه احتمالی دو باشگاه سرخابی با اینفانتینیو گفت: درباره باشگاه استقلال نمی دانم اما ما به دنبال این هستیم تا اگر فرصتی داشتند با ایشان جلسه ای بگذاریم و درباره بحث حقوقی مشکل ایجاد شده با او صحبت کنیم و به وی عنوان کنیم هر دو باشگاه با هم به توافق رسیدند و در صورت امکان مشکل پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس حل شود.

او درباره دلیل نیمکت نشینی و بازی نکردن مسلمان گفت: دلیلی ندارد، به هرحال سرمربی و کادر فنی تیم تصمیم می گیرند که چه کسی بازی کند. ما هم نمی توانیم در این باره حرفی بزنیم چرا که اصلا حرفه ای نیست و در این باره همه چیز دست سرمربی است.

گرشاسبی در پایان درباره عدم  اشتیاق برانکو برای همکاری با مسلمان گفت: اصلا اینطور نیست و حتی برانکو از ما خواست تا با او تمدید قرارداد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز