خبرگزاری کار ایران

کمکی که رضا مهاجری به پرسپولیس و استقلال نکرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۶۸

پدیده می‌توانست در هفته بیست و چهارم به سود خوش و سرخابی‌ها عمل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 بازی به پایان رسید و نتایج به دست آمده تغییراتی در جدول رده‌بندی ایجاد کرد.

یکی از احتمالات جذاب این هفته از رقابت‌ها، مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس بود که برانکو برای رسیدن به این مهم، علاوه بر پیروزی مقابل استقلال خوزستان باید در 4 دیدار دیگر نتایج دلخواهش رقم می‌خورد تا شش هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن قهرمانی بگیرد.

در این میان شکست سایپا مقابل سپیدرود، فولاد مقابل استقلال و تساوی پارس جم مقابل تراکتورسازی رقم خورد و تنها نیاز به پیروزی پدیده مقابل ذوب‌آهن بود تا کار قهرمانی پرسپولیس یک سره شود.

از سوی دیگر در صورت پیروزی پدیده مقابل ذوب‌آهن، تعداد تیم‌های 38 امتیازی لیگ برتر از 5 تیم به 6 تیم افزایش پیدا می‌کرد و شاگردان قلعه‌نویی با یک پله سقوط در حالی به رتبه سوم می‌رسیدند که جایگاه دومی در اختیار استقلال تهران قرار می‌گرفت.

بدین ترتیب مهاجری می‌توانست با پیروزی برابر ذوب‌آهن هم پرسپولیس را قهرمان کرده و هم استقلال را در رتبه دوم جدول قرار دهد که موفق به اینکار نشد.

ضمن اینکه اگر پدیده امتیاز کامل بازی با ذوب‌آهن را گرفته بود در حال حاضر با 2 پله صعود جای سپاهان را در رتبه یازدهم جدول گرفته بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز