خبرگزاری کار ایران

جواد قراب در گفتگو با ایلنا؛

استقلال با اختلاف دربی را می‌برد / رحمتی را داریم؛ جای نگرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۴۸

عضو هیئت مدیره استقلال تهران درباره بازی حساس این هفته مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال این بازی را با اختلاف می‌برد و نتیجه شاید دو بر صفر شود.

جواد قراب در گفت و گو با ایلنا، درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: استقلال دیروز فوق العاده بازی کرد. یک بازی درگیرانه که تماشاگران از بازی لذت بردند. امیدوارم این روند در بازی دربی هم ادامه داشته باشد.

او درباره محرومیت سیدحسین حسینی گفت: از نظر من داور اشتباه کرد. متاسفانه اینگونه شد و ما یک دروازه بان آماده به نام سیدمهدی رحمتی داریم که جای نگرانی نیست.

قراب درخصوص اینکه تصور می‌کرد شاگردان وینفرد شفر با 4 گل مقابل فولاد برنده شود یا خیر، عنوان کرد: استقلال رهبر ارکستی خوبی مانند شفر دارد که باعث شده این تیم استرس نداشته باشد و نه واهمه. نکته جالب ترکیب این روزها همین است که هر بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شود از قبلی بهتر بازی می‌کند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره عملکرد مامه بابا تیام در اولین بازی لیگ برتری‌اش اظهار داشت: او هر روز بهتر از روز گذشته است و با پیگیری تمریناتی که زیر نظر کادرفنی داشته به هماهنگی ایده آلی رسیده و به نظرمن در دربی هم گل می‌زند.

جواد قراب بازی حساس این هفته استقلال و پرسپولیس را اینگونه پیش بینی کرد: فکر می‌کنم استقلال این بازی را با اختلاف می‌برد و نتیجه شاید دو بر صفر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز