خبرگزاری کار ایران

دکتر نوروزی در گفت و گو با ایلنا؛

آخرین وضعیت مصدومیت پادووانی و برزای پیش از دربی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۷۰

رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال آخرین وضعیت مدافع برزیلی این تیم را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا ، دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال  در خصوص آخرین وضعیت لئوناردو پادووانی که شب گذشته دچار مصدومیت شده است اظهار داشت:متاسفانه در حین بازی روز گذشته این بازیکن از ناحیه سر و گردن مصدوم شد و مستقیما راهی بیمارستان شد.

وی افزود: ضایعه خیلی شدید است ولی با متخصصان خوب مشاوره‌های خوبی انجام دادیم و باید هر چه سریعتر فشار را از روی نخاع بر می‌داشتیم. خوشبختانه عمل جراحی خیلی به موقع انجام شد و توانستند فشار را از روی نخاع بردارند. البته با توجه به مصدومیت و فشار سنگین که به نخاع وی وارد شده است وی نیاز به زمان دارد و ما در صدد هستیم هر چه سریعتر را با اورژانس هوایی به تهران منتقل کنیم.

نوروزی در خصوص اینکه گفته می‌شود امکانات در آنجا کم است گفت: خوشبختانه آمبولانس در ورزشگاه بود و خیلی زود به بیمارستان منتقل شد و در بهترین زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و الان هم این بازیکن به هوش آمده است.من خواهش می‌کنم از گمانه‌زنی بپرهیزید  چون شایعات فراوانی در مورد قطع نخاع وی مطرح شد و خواهشی که من از مردم دارم این است که برای پادووانی دعا کنند چون او پسر خوبی است و امیدواریم که به کار خودش برگردد.

وی با اشاره به اینکه وی نمی‌تواند در لیگ بازی کند گفت: بیشتر برای من سلامتی وی مهم است و امیدواریم سلامتش را به دست بیاورد. اگر پزشکان اجازه بدهند که فردا وی را به تهران منتقل می‌کنیم.البته این موضوع به نظر پزشکان بیمارستان اهواز بر می‌گردد.

وی در خصوص قائدی گفت: او بهتر شده و این بازیکن هر روز کار فیزیوتراپی را انجام می‌دهد و شرایطش بهتر شده است.جای تشکر هم دارد که در بوشهر از وی مراقبت می‌شود. خوشبختانه وی شکستگی خاصی ندارد و اگر پزشکان اجازه بدهند او را به تهران منتقل می‌کنیم.

نوروزی در خصوص برزای گفت: متاسفانه امسال با مصدومیت‌هایی مواجه شدیم که جای تعجب دارد. برزای از سه ناحیه دچار مصدومیت و پارگی عضله شده که ما به دنبال این هستیم که هر چه سریعتر بهترین درمان را برای این بازیکن در نظر بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز