خبرگزاری کار ایران

شهداد پورسلیمانی هم طلایی شد

نایب قهرمانی تیم ایران در رقابت های کاراته ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۷۷

نماینده کاراته ایران در مسابقات قهرمانی اروپا با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز، عنوان نایب‌ قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا ، مسابقات قهرمانی کاراته کاپ آزاد اروپا با عنوان جام " میاگی " روز 29 بهمن ماه، در استادیوم " پالازتو " شهر تورین در کشور ایتالیا برگزار شد که در پایان، تیم کشورمان عنوان نایب‌ قهرمانی را از آن خود کرد.
" شهداد پورسلیمانی " نوجوان موفق تیم کاراته کشورمان بود که توانست با 4 پیروزی مقتدرانه، عنوان نخست قهرمانی را به خود اختصاص داده و با شایستگی بر سکوی قهرمانی بایستد.
پورسلیمانی علاوه بر کسب این مدال ارزشمند، عنوان تکنیکی‌ترین ورزشکار حاضر در رقابت ها را نیز به خود اختصاص داد.
وی در این مسابقات، بدون واگذاری حتی یک امتیاز از سد کاراته‌کاهای قدرتمندی از کشورهای: یونان، انگلیس، ایتالیا و بلژیک گذشت و به مدال طلا رسید.
شایان ذکر است شهداد پورسلیمانی از پدید‌ه‌های کاراته کشورمان در رده‌ نوجوانان است که با هدایت استاد " احمد پورسلیمانی " تاکنون به موفقیت‌های زیادی در عرصه های داخلی و برون مرزی دست یافته است.
کسب 5 مدال طلای آسیایی و 2 عنوان بهترین تکنیک‌زن آسیا، از جمله مهم ترین افتخارات شهداد پورسلیمانی به حساب می‌آیند که نوید ظهور یک کاراته کا بزرگ در تیم ملی بزرگسالان در سال های آینده را خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز