خبرگزاری کار ایران

انتظار داریم فدراسیون پنج ستاره به بازیکنان و مربیان داخلی توجه کند

سیدی: کریمی و دایی اعتبار فوتبال ما هستند / بیرانوند می‌تواند به کی روش و تیم ملی کمک کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۵۴

مربی دروازه بانان سپیدرود رشت درباره آشتی کنان علی کریمی و دایی، برتری سرخپوشان مقابل سایپا، مطالبات عقب افتاده از باشگاه نفت تهران و مسائل دیگر صحبت کرد.

محسن سیدی در گفت و گو با ایلنا، درباره پیروزی مقابل سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی به چند بخش تقسیم می‌شد. بعد از بازی با استقلال در تعطیلات کار کردیم و بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. در این بازی ایمان صادقی به جای محمد حسینی که هفته‌های گذشته برای تیم زحمت بسیاری کشید، حضور داشت. از هر دوی آنها تشکر می‌کنم که همیشه خوب عمل کرده‌اند. در بازی‌های حساس به هر حال هر یک از طرفین اشتباه کند، جریمه می‌شود. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی خوب بود. منتظر بقیه بازی‌های بودیم که خوشبختانه استقلال خوزستان و سیاه جامگان نتیجه نگرفتند تا به آینده بسیار امیدوار باشیم.

او ادامه داد: سپیدرود با این بردی که کسب کرد و فضایی که برای جوانان تیم در کنار باتجربه ها وجود دارد قطعا با حمایت تماشاگران و مالکیت باشگاه می‌تواند در لیگ برتر بماند.

سیدی درباره آشتی کنان علی کریمی و علی دایی پیش از آغاز بازی سپیدرود و سایپا عنوان کرد: هر صنف و شغلی تخصص خودش را می طلبد. هر چقدر در فوتبال افراد متخصص حضور داشته باشند خصوصا اینکه خاک خورده آن رشته باشند، صداقت کار بیشتر خواهد بود و این دو مرد بزرگ از آن دسته آدم‌ها هستند. کریمی و دایی اعتبار فوتبال ما هستند که در تیم های بزرگ اروپا بازی کرده‌اند. مشکلی بین این دو نفر نبود و خیلی از این اتفاق لذت بردم. باید از هوادارانمان هم تشکر کنم که فضای مناسب و جالبی را رقم زدند.

مربی دروازه بانان سپیدرود درخصوص عملکرد علیرضا بیرانوند، شاگرد سابقش در لیگ برتر عنوان کرد: به عنوان یک مربی بازی‌های لیگ برتر را دنبال می‌کنم و لذت می‌برم که شاگردانم در این سطح از مسابقات موفق هستند. باید انتقادها طوری باشد که با آمار هماهنگ باشد. اعتقاد دارم بعد از ورود بیرانوند هواداران پرسپولیس خیالشان از بابت حضور یک دروازه بان دقیق راحت شد؛ این مسئله هم وجود دارد که انسان جای اشتباه و خطا دارد و نمی‌توان راندمان صد در صد را از بازیکنان فوتبال انتظار داشت. در آستانه جام جهانی هستیم و از نظرمن او بازیکنی است که با حضور در تیم‌های پایه ملی و تجربه های بین المللی می‌تواند به تیم ملی و کارلوس کی روش در روسیه کمک کند. باید روی جنبه های روانی، تغذیه و بسیاری مسائل دیگر از که نیاز است کار کند. بیرانوند به دومین قهرمانی متوالی با پرسپولیس نزدیک شده و در مجموع نباید خیلی زود و با چشم پوشی به آمار گذشته یک بازیکن را قضاوت کنیم. 

سیدی درباره اینکه گفته می‌شد اظهارات علی کریمی تمرکز بازیکنان را بر هم زده اما آنها پس از تعطیلات نتیجه موفقی کسب کردند، عنوان کرد: در چند ماهی که افتخار همکاری با ایشان را دارم این را می دانم که علی کریمی اصولی را برای خودش مشخص کرده و هیچ زمان از آن عقب نشینی نمی‌کند. وقتی مربی از بازیکنان می‌خواهد در زمین به دنبال تمارض نباشند یعنی بهترین شرایط را در نظر گرفته است. مسائلی بود و به هر حال توسط ایشان عنوان شد و اصلا اینطور نبوده که تمرکز کسی به هم بریزد. خیلی از مسائل توسط افراد آگاه باید مطرح شود و زمانی که تشخیص داده می‌شود باید درباره آن صحبت کرد.

وی افزود: الان مطالبات سه سال که در نفت بودیم را دریافت نکرده‌ایم؛ از فدراسیون که عنوان شده پنج ستاره است انتظار داریم به مربیان و بازیکنان داخلی هم توجه کند. چطور بازیکنان خارجی سریع به فیفا شکایت می‌کنند و پولشان را دریافت می‌کنند؟ به هر حال زمانی که به عنوان شخصی که اختیاری در هر نهادی داشته باشیم باید دقت بالا و صحیح عمل کنیم، اگر اینطور نیست آن محل را ترک کنیم. اگر مسئولی نمی‌تواند شکایت را پیگیری کند و طلب را از باشگاه دریافت کند، چرا آنجا حضور دارد؟ شرایطی را رقم می‌زنند که در نهایت همه چیز به سود باشگاه تمام شود. امیدوارم همانطور که منافع باشگاه در نظر گرفته می‌شود منافع بازیکنان و مربیان هم دیده بشود. امیدوارم این اتفاق خوب در فوتبال رخ بدهد.

محسن سیدی در پایان بیان داشت: اگر حرف و اعتراضی گفته می‌شود قطعا موردی وجود داشته است. همه ما خرج و مخارج خاصی داریم. همه باید مالیات پولی را پرداخت کنیم که هنوز دریافت نکردیم. باید قانونی بگذارند که بازیکنان و مربیان روزمزد پولشان را دریافت کنند. به نظر من کارانه‌ای قرارداد امضا کنند تا در صورت پایان طرفین ضرر نکنند. در فوتبال ما لوکا بوناچیچ را نخواستند خیلی مرتب همه چیز تسویه و حتی با عکس سلفی تمام شد. به بسیاری از موارد در بخش حقوقی برای ثبت قرارداد توجه نمی‌شود و باید بدانیم قرارداد بستن به راحتی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز