خبرگزاری کار ایران

منچستر 2 - 1 چلسی؛ الدترافورد همیشه الدترافورد است

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۸۳۸

منچستریونایتد در دیدار جذاب و دیدنی موفق شد 2 بر یک چلسی را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 17:35 تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در  ورزشگاه اولدترافورد  برابر هم صف آرایی کردند.منچستر در این بازی در شرایطی که با یک گل از چلسی عقب بود با درخشش لوکاکو به بازی برگشت و 2 بر یک به پیروزی رسید.

بازی با برتری چلسی آغاز شد و در دقیقه 31 آبی ها مزد حملاتشان را گرفتند،  پاس زیبای هازارد، ویلیان را تک به تک کرد و او با ضربه ای دقیق در زاویه بسته چلسی را با یک گل از یونایتد پیش انداخت. بعد از این گل یونایتد برای جبران گل جلو کشید تا اینکه 8 دقیقه بعد حرکت دیدنی بازیکنان یونایتد و پاس مارسیال در نهایت باعث شد لوکاکو با ضربه ای دقیق در محوطه گل تساوی را به ثمر برساند. 

نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد و پس از اینکه چلسی چندین بار به دروازه دخیا نزدیک شد، اینبار نوبت شیاطین سرخ بود که به روی دروازه آبی ها هجوم بیاورند. تا اینکه در دقیقه 75 بالاخره قفل دروازه چلسی باز شد.روی ارسال زیبای لوکاکو، لینگارد با یک ضربه سر دقیق موفق شد دروازه کورتوا را باز رده و یونایتد را پیش اندازد.

در ادامه تلاش چلسی برای رسیدن به گل بی نتیجه بود تا بازی با برتری 2 بر یک منچستریونایتد به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز