خبرگزاری کار ایران

شهرداری جوان ارومیه لیگ برتری شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۸۵۱

تیم شهرداری جوان ارومیه با شکست نماینده کرمان در مسابقه سوم مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مردان به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کرد و سهمیه لیگ برتر سال 97 را به دست آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار سوم دو تیم شهرداری جوان ارومیه و لاستیک بارز کرمان در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» امروز (یکشنبه) در ارومیه برگزار شد.

تیم شهرداری جوان ارومیه در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسید تا از نظر تعداد برد، دو بر یک فاتح نهایی باشد. نماینده ارومیه با کسب این پیروزی به دیدار نهایی لیگ دسته یک صعود کرد تا حریف شهروند اراک شود. نماینده ارومیه همچنین سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز با حضور در دیدار نهایی به دست آورد.

تیم لاستیک بارز کرمان در ست دوم 26 بر 24 مقابل میزبان به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب نماینده ارومیه شد تا به دیدار رده بندی لیگ دسته یک مردان سال 96 راه یابد.

این دیدار دو ساعت و 15دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت. این مسابقه سه کارت زرد داشت که تیم شهرداری جوان ارومیه و رامین پادشایی بازیکن شماره چهار این تیم و پیمان اکبری بازیکن شماره 18 بارز کرمان دریافت کنندگان این کارت های زرد بودند.

مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان از روز چهارشنبه نهم اسفندماه شروع می شود و به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز