خبرگزاری کار ایران

برانکو: این بد ترین نیمه اول پرسپولیس بود / استقلال با 20 نفر دفاع می کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۴۱

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست در شهرآورد 86 به نشست خبری آمد و درباره این دیدار صحبت کرد:

 

 به استقلال بابت برد تبریک می گویم

متاسفانه موفق نشدیم شادی مد نظر را به هواداران هدیه کنیم. می دانم که دربی چقدر مهم است اما دربی همین است. یک اشتباه و بعد همه چیز عوض می شود. به استقلال بابت برد تبریک می گویم. همچنین به بازیکنانم تبریک می گویم که تمام تلاش خود را این فصل انجام دادند. بازی به شرایطی بود که بد ترین نیمه اول خود را سپری کردیم. بازی را تحت کنترل نداشتیم و بازی خوبی ارائه نکردیم اما فشار و قصد برد و موضوع دربی روی تیم ما تاثیر گذاشت.

 

 به خاطر هواداران غمگین هستم

در نیمه دوم به شکل قابل توجهی بهتر بودیم و ابتکار عمل دست ما بود و مدام موقعیت ایجاد می کردیم. طبیعی است که وقتی 20 نفر بازیکن در یک فضای کوچک حضور دارند، گلزنی سخت است. تکرار می کنم که از همه بیشتر به خاطر هواداران غمگین هستم که نتوانستم به برد و قهرمانی آنها را شاد کنیم.

 

نمی شود گل زد، وقتی 20 بازیکن در محوطه هستند

دقت عمل ما در ارسال ها کم بود. به سختی می شود موقعیت را تبدیل به گل کرد وقتی 20 بازیکن در محوطه هستند. خیلی موقعیت داشتیم اما خیلی محوطه جریمه شلوغ بود. توپ نیز به جای مناسبی ارسال نمی شد و متاسفانه این بازی را باختیم. اشتباه نیمه اول به قیمت باخت تمام شد.

 

از انتقادات  نمی ترسم

من از انتقاد ناراحت نمی شوم و انتقاد حق شما است که ما را تفسیر کنید و نظر خود را بدهید. مشکل این است که ما نتوانستیم نیمه اول بازی را دست بگیریم و خیلی زود توپ را از دست می دادیم و وقتی به یک موقعیتی می رسیدیم که کاری انجام دهیم، توپ را از دست می دادیم. تلاش کردیم با تعویض کاری انجام دهیم و در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم اما خیلی سخت است که برابر چنین تیمی موقعیت گل ایجاد کرد.

 

نیمه اول استقلال خوب بود نیمه دوم ما

من باید اعتراف کنم که نظر شفر را متوجه نشدم. اگر ایشان انتظار داشتند که گل بیشتری بزنند، پس ما باید نیمه فعال بازی می کردیم. نیمه اول استقلال خوب بود و در نیمه دوم ما کاملا مسلط بودیم. دربی به هر حال شکلی است که یک اشتباه به قیمت گزافی تمام می شود و آنها با استفاده از اشتباه ما برنده شدند.

 

استقلال  اتفاقی به این رده جدول نرسیده است

من در مصاحبه قبل از بازی نیز گفتم که استقلال تیم عالی است. حالا آنها از ما 16 امتیاز عقب تر هستند زیرا ما در طول فصل یک ثبات عالی داشتیم و افت بسیار کمی در طول لیگ تجربه کردیم. تیمی هستیم که تعداد زیادی ملی پوش دارد و استقلال نیز بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم ملی و البته تیام و شجاعیان را در اختیار دارد. استقلال اتفاقی به این رده جدول نرسیده است. دربی مسابقه خاص و با انتظارات و روند خاص است و همینطور فشار خاص و مضاعف برای دو تیم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز