خبرگزاری کار ایران

چشمی: برای هواداران دربی مهمتر از قهرمانی است / نگذاشتیم جلوی چشم استقلالی ها جشن بگیرند

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۵۵

مدافع استقلال می گوید تمام تلاشمان را کردیم تا پرسپولیس جلوی چشم هوادارانمان جشن قهرمانی نگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روزبه چشمی در خصوص استقلال در دربی  اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم پیروز شویم. خوشحالم که این برد به دست آمد. اگر از هواداران بپرسید قهرمانی مهم تر است یا دربی، قطعا می‌گویند دربی و این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: از زمانی که قرعه کشی  بازی های ما در اسفند ماه معلوم شد می‌گفتند سخت است. خداراشکر همه تلاش کردند و توانستیم بازی های خوبی انجام دهیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم بازهم موفق باشیم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

هافبک استقلال درمورد جشن قهرمانی پرسپولیس که قرار بود بعد از بازی انجام شود گفت: پرسپولیسی ها هرموقع وقتش باشد ، قهرمان می شوند و جشن می گیرند. اینکه بخواهند جلوی استقلال جشن بگیرند خوب نبود. خداراشکر توانستیم ببریم و انشاءالله هروقت زمانش باشد پرسپولیس هم قهرمان می شود و جشن می گیرد.

چشمی درباره قضاوت فغانی گفت: آقای فغانی داور بین المللی ما است. قطعا چیزهایی شنیده و دیده که کارت زرد داده است. ما در بازی حذفی با نفت آبادان هم به تصمیمات او احترام گذاشتیم و در این مسابقه هم احترام می گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز