خبرگزاری کار ایران

آغاز ماموریت مجدد نکونام در شمال

رویاپردازی ببرهای مازندران با جواد لالیگایی

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۱۵

تیم نساجی مازندران به همراه جواد نکونام در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول مقابل تیم مس کرمان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فردا با برگزاری 9 دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از آنها نساجی مازندران مقابل تیم رده مس کرمان مصاف می‌دهد که هفته گذشته برابر اکسین البرز به یک امتیاز قناعت کرد. نساجی یکی از تیم‌های پر فراز و نشیب لیگ امسال بوده و با انتخاب جواد نکونام، مسئولان این باشگاه مازندرانی برای سومین بار در فصل جاری سرمربی جدید انتخاب کردند. پیش از نکونام، داوود مهابادی و مهدی پاشازاده هدایت این تیم را بر عهده داشتند.

نساجی به همراه مهابادی پس از هفته هجدهم چیزی به غیر از افت نداشت و تنها به سه برد، سه تساوی و دو شکست دست یافت. آمار پاشازاده به همراه تیم قائمشهری بی نظیر بود و او تیم مردمی را تا صدر جدول هم پیش برد اما دلایل عجیب و غریب موجب شد تا این سرمربی خوش آتیه برکنار شود و تیم مدعی با حواشی زیادی رو به رو شود و حال هشت هفته مانده به پایان رقابت‌ها با 9 امتیاز فاصله از تیم صدرنشین در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید انتخاب موفقی بود اما این سرمربی جوان که از هفته هجدهم پس از جدایی از خونه به خونه، حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری را در سر داشت، کار آسانی پیش رو ندارد. نکونام میدان دادن به جوان‌ها و پیاده سازی بازی تدافعی را در خونه به خونه به بهترین شکل ممکن پیش برد و آنها هفته‌ها کلین شیت پیاپی داشتند؛ حالا کاپیتان سابق استقلال باید کار جدیدی را آغاز کند.

چشم امید هوادارانی که هفته‌هاست از صدر جدول دور شده‌اند و پس از دربی مازندران برابر ملوان شکست سنگینی متحمل شدند به امتیازگیری در بازی‌هایش پیش رو است تا مازندران پس از شموشک نوشهر این بار نماینده دیگری در لیگ برتر داشته باشد. نکونام با خونه به خونه نشان داد برای اجرای ایده‌هایش باکی ندارد و باید دید چگونه ببرهای قائمشهر را به پایان خط می‌رساند.

بازی فردای مس برابر نساجی از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز