خبرگزاری کار ایران

مریم سنجری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

برگزاری اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۷۰

اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر در کرمان برگزار خواهد شد.

مریم سنجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری این المپیاد و جزئیات آن اظهار داشت: این المپیاد برای اولین بار در کشور، در هفته زن 15 تا 17 اسفندماه سال جاری با همکاری خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزش کارگری و در استان کرمان به میزبانی اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی و به اسپانسری دو باشگاه مس سرچشمه و گل گهر سیرجان برگزار می‌شود.

وی در مورد شرکت کنندگان در این المپیاد گفت: شرایط عمومی شرکت در این دوره شامل کلیه زنان کارگرعضو خانه کارگر و اتحادیه زنان و فرزندان آنان است، علاوه بر زنان شاغل، بانوانی که بیمه خویش‌‌فرما و یا بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی را دارند نیز می‌توانند در این مسابقات با در دست داشتن مدارک شامل کپی کارت خانه کارگر استان ، صفحه اول دفترچه بیمه شده اصلی ، کارت ملی، دو قطعه عکس با مراجعه به خانه کارگراستان، درمسابقات مقدماتی شرکت کنند و درصورت کسب امتیاز لازم به مسابقات سراسری اعزام شوند

معاون دبیر المپیاد ورزش زنان در مورد رشته‌های ورزشی که در این دوره رقابت‌ها حضور دارند خاطرنشان کرد: این مسابقات در چهار رشته شنا، تنیس روی میز، پتانگ و دارت برگزار می‌گردد. برای برگزاری پر شوراین المپیاد به حضور گسترده بانوان کارگر ورزشکار در عرصه‌های یاد شده نیاز داریم.

سنجری در مورد دلیل ایجاد چنین المپیادی گفت: این مسابقات به پیشنهاد خانم جلودارزاده و آقای محجوب برگزار شده است که به میزبانی کرمان انجام می‌شود و طی بازدیدی که از اماکانات مجموعه داشتیم همه چیز در سطح کیفی مطلوب وجود دارد.

وی در مورد برنامه این رقابت‌ها هم اظهار داشت: روز 15 اسفند افتتاحیه مراسم خواهد بود و در روز 16 اسفند مسابقات برگزار شده و نفرات برتر مشخص می‌شوند و 17 اسفند مراسم اهدای مدال و کاپ به این نفرات برگزار خواهد شد و در پایان مراسم کرمان‌گردی برای شرکت‌کنندگان در نظر داریم و اختتامه رقابت‌ها هم خواهد بود.

سنجری در پایان با اشاره به وضعیت برگزاری رقابت‌ها در دوره‌های بعدی گفت: این مسابقات طبق قانون جهانی المپیادها هر 2 سال یکبار برگزار می‌شود ولی در کشور ما در صورتی که استقبال خوبی از آن صورت بگیرد و برگزاری مراسم رضایت‌بخش باشد قابلیت برگزاری هرساله را دارد و امید داریم این مراسم هرساله باشد. تعداد رشته‌های این المپیاد هم در حال حاضر 4 رشته است که ظرفیت افزایش آن تا 10 رشته هم وجود دارد و انشاءالله در دوره‌های بعد کامل‌تر خواهد شد.

برگزاری اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز