خبرگزاری کار ایران

کی روش: آماده سازی تیم ملی باید اصلی ترین اولویت فوتبال ایران باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۳۰

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نوشت: تنها برنامه ریزی آماده سازی شجاعانه، بی پروا و نوآورانه برای تیم ملی ممکن خواهد بود که به مسئولیتهایش عمل کند و به انتظارات هواداران پاسخ دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش نوشت: در سوم مارس 1989، 29 سال قبل، پرتغال قهرمان رقابتهای زیر 20 سال جهان شد.

گزارش فنی فیفا درباره این مسابقات نشان داد که تیم پرتغال کوتاه ترین کمپ نهایی آماده سازی (یک هفته) را پیش از نخستین دیدارش پشت سر گذاشته است، اگرچه پرتغال با یک کار فنی پیشرفته و طولانی در طول چهار سال و با توسعه کار سیستمی و تجمعی در مجموع به این مقام رسید.(برنامه میان و بلند مدت)

این مدل مبتکرانه و پیشگام در فرایند آماده سازی، پایه و اساسی روش شناختی را در پرتغال برای یک راه موفقیت آمیز در تمرین دادن بازیکنان جوان و تیمهای جوان حرفه ای بنا کرد.

اگر برای تقریبا 40 سال، اعتقادم بر این بوده باشد که کلید موفقیت در فوتبال، آماده سازی سیستماتیک و روش شناختی تیمها و بازیکنان است، امروز هم تردیدی درباره آن ندارم.

در این لحظه که اهداف و رویاهای فوتبال ایران معطوف به جام جهانی 2018 است، هیچ تردیدی وجود ندارد که تنها با برنامه آماده سازی شجاعاته، بی پروا و نوآورانه برای تیم ملی ممکن خواهد بود که به مسئولیتهایش عمل کند و به انتظارات هواداران پاسخ دهد؛ این نظر فروتنانه اما اعتقاد راسخ من است که وجدان حرفه ای، من را مجاب به بیانش می کند.

آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی بدون شک باید اصلی ترین اولویت فوتبال ایران باشد اما درباره این موضوع کسانی که حق دارند باید تصمیم گیری کنند.

می خواهم پیامم را با تحسین، سپاسگزاری و احترام برای همه بازیکنان، مربیان، مدیران و مسوولان که کمک کردند تا 29 سال قبل این نتیجه فراموش ناشدنی، تاریخی و شایسته در فوتبال پرتغال رقم بخورد به پایان برسانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز