خبرگزاری کار ایران

حسین ابراهیمی در گفت و گو با ایلنا:

همه سوت ها به ضرر سپیدرود است؛ معلوم است یک جای کار می‌لنگد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۰۱

هافبک سپیدرود رشت معتقد است شاگردان علی کریمی طی هفته‌های اخیر با ناداوری‌ها متضرر شده اند.

حسین ابراهیمی در گفت و گو با ایلنا، درباره بازی با پدیده مشهد در هفته بیست و پنجم گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و دو موقعیت خوب هم برای گلزنی داشتیم اما بعد از اواسط نیمه اول آنها فشار را بیشتر کردند که طبیعی هم بود.

او ادامه داد: در مجموع فکر می‌کنم که داور تعیین کننده نتیجه این بازی حساس بود.

ابراهیمی درباره عملکرد داوری در این بازی عنوان کرد: گل سالم ما را آفساید اعلام کرد و سوت هایی که در زمین زد به ضرر ما بود و در نتیجه به طور مستقیم تاثیرگذار بود. در بازی استقلال خوزستان هم پنالتی واضح را برای ما اعلام نکردند؛ کارشناس‌های فوتبال هم حتی معتقدند که روی محمد غلامی می‌توانستیم در دو بازی اخیر امتیاز بگیریم اما اینطور نشد.

هافبک سپیدرود خاطرنشان کرد: متاسفانه دو سه هفته اخیر جریان‌های آقای کریمی با فدراسیون بوده یا نه را ما نمی‌دانیم که دخیل است اما این را نمی‌دانیم چرا فقط برای ما اشتباهات اتفاق می‌افتد؟ نمی‌دانیم دنبال چی هستند و همه سوت ها به ضرر تیم ماست. امیدواریم از هفته آینده ما نمی‌گوییم به نفع ما بزنند حداقل ما متضرر نشویم. 

ابراهیمی با اشاره به صحنه گل دقایق پایانی برای پدیده عنوان کرد: صد در صد گل ما درست بود و جالب اینجاست صحنه گل خودشان از شش دوربین نشان داده شد اما برای ما یک بار بیشتر پخش نشد. معلوم است یک جای کار می‌لنگد. 

بازیکن سرخپوشان گیلانی درخصوص ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: در تعطیلات عید بازی پارس جنوبی بازی داریم و البته برای ما در رشت فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم؛ در خانه تیم دیگری می‌شویم. امیدواریم یک بازی حساس را برنده شویم و با وجود اینکه استقلال خوزستان هفته گذشته امتیاز گرفته بیشتر تلاش کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

ابراهیمی درخصوص اینکه درصد پول‌های پرداختی به بازیکنان کافی نبوده، عنوان کرد: بله اینطور بوده و قرار است در این باره تصمیم گیری کنند که طی چند روز آینده پیش از پایان سال با بازیکنان و کادر فنی به توافق برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز