خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های بودار قائم مقام تراکتورسازی؛

می‌خواهند برای امید عالیشاه اضافه خدمت بزنند؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۶۴

صحبت‌های قائم مقام باشگاه تراکتورسازی از اتفاقات خوبی باری رفع مشکل عالیشاه خبر نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حضور امید عالیشاه در برنامه تلویزیونی به عنوان یکی از کارشناسان دربی پایتخت باعث خشم هواداران تراکتورسازی شد و آنها از مسئولان باشگاه درخواست برخورد قاطع با بازیکن خاطی خودشان را مطرح کردند.

این موضوع باعث شد مسئولان تراکتورسازی در عملی شتابزده و بدون بررسی‌های لازم خیلی سریع حکم به اخراج بازیکن خاصی خود بدهند و البته پس از آن پرونده اضافه خدمت این بازیکن و نگه داشتنش در تبریز کلید خورد.

هواداران خشمگین خواهان انتقال عالیشاه به پادگان بودند و در این میان سررسید خدمت عالیشاه موردی بود که مانع از اجرای درخواست تراکتوری‌ها از سوی مدیریت باشگاه می‌شد. به همین دلیل شائبه لحاظ کردن اضافه خدمت برای این بازیکن مطرح شد.

در همین راستا، شهریاری، قائم مقام باشگاه تراکتورسازی در صحبت‌هایی به طور غیر مستقیم به این شائبه دامن زد و با بیان اینکه  باید دید این بازیکن در طول دوران محرومیتش در خدمت تراکتورسازی بوده یا نه، تلویحا از تلاش برای زدن اضافه خدمت به این بازیکن پرده برداشت.

این صحبت‌ها خبر خوبی برای عالیشاه و پرسپولیس نیست و به نظر می‌رسد  بازگشت این بازیکن به تیم اصلی خود مثل احمدنوراللهی به مشکل بخورد و تبدیل به پروسه‌ای زمان بر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز