خبرگزاری کار ایران

بازیکنان خارجی جذب شده کیفیت لازم را ندارند

سعید عباسی: در برخورد با عالیشاه دست مدیریت باز است / اضافه خدمت او باید بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۰۵

عضو هیات مدیره تراکتورسازی در مورد حواشی اخیر باشگاه صحبت کرد.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: از شرایط اطلاعی ندارم چرا که در چند وقت اخیر نشستی در هیات مدیره برگزار نشده است چرا که تیم درگیر مسابقات و رقابت‌های آسیایی بوده است. امیدوارم هرچه زودتر نشست برگزار شود و هیات مدیره هم در جریان امور باشگاه قرار بگیرد.

وی در مورد نتایج تیم گفت: نتایج خوبی گرفته نشده است و این نتایج مطابقت با بازی تیم ندارد چرا که تیم خوب بازی می‌کند و در مسائل فنی پیشرفت دیده می‌شود. به نظرم اگر حواشی دست از سر تیم بردارد در نتیجه‌گیری هم موفق عمل خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی در مورد دو بازیکن کروات جذب شده عنوان کرد: این دو بازیکن آنطور که نشان دادند کیفیت لازم را ندارند. من در زمان مدیریت خودم مسائل این چنینی را با هیات مدیره در میان می‌گذاشتم ولی امسال به آجورلو اختیار تام داده شده است تا هر طور صلاح می‌داند تصمیم بگیرد.

عباسی در مورد حواشی ایجاد شده در مورد امید عالیشاه گفت: همانطور که گفتم چون نشست هیات مدیره برگزار نشده خیلی در جریان نیستم و من هم در حدی که در رسانه‌ها منتشر شده اطلاع دارم. در مورد عالیشاه حق با باشگاه است و همیشه وقتی بازیکنان قصد دارند در برنامه‌های تلویزیونی شرکت کنند باید از باشگاه مجوز بگیرند. صحبت‌های عالیشاه را در تلویزیون دیدم و باید دید آیا خدمت او تمام شده یا هنوز باقی مانده و اینکه آیا تخلفی از جمله ترک محل خدمت یا موارد این چنینی انجام شده یا نه. اگر بنا بر در نظر گرفتن اضافه خدمت برای بازیکن باشد موارد آن مشخص است و باید بررسی شود.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم شرایط تراکتورسازی از وضعیت حال حاضر خارج شود. ما بدهکار و مدیون هواداران هستیم و باید شرایط به سمتی پیش برود که بتوانیم مثل گذشته آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز