خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان: پرسپولیس در بازی‌های بعدی حواسش را جمع کند/ در آسیا بازی آسان نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۷۲

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های دشواری پیش رو دارند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الوصل اظهار داشت: بازی خوبی بود و 3 امتیاز مهم کسب شد که در جدول تاثیر زیادی داشت ولی باید دقت کرد در این گروه امتیازات نزدیک است و جایی برای اشتباه وجود ندارد. در دیدارهای بعد باید با کیفیت و دقت بالایی بازی کنند تا با حداکثر امتیاز بتوانند از گروه بالا بروند.

وی افزود: کار در لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت و حساس است و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. در مراحل بعدی هم بدون شک کار سخت‌تر خواهد شد و امیدوارم تیم از توانایی خودش به خوبی استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد سایر نماینده‌های ایران هم گفت: عملکرد خوبی در 3 تیم ایرانی شاهد بودیم و به نظر هر 3 تیم استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن صعود خواهند کرد. تراکتورسازی هم شرایط خاصی در فصل جاری داشت که باعث شد مثل همیشه نباشد و برای آنها هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد داوری دیدار استقلال - العین که مورد بحث قرار گرفته است گفت: واقعا داور بازی اشتباهات بدی داشت و مانع از نتیجه‌گرفتن استقلال شد و امیدوارم دیگر شاهد چنین قضاوت‌هایی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز