خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام حذفی

استقلال خوزستان 1 - خونه به خونه بابل 3 / تکمیل شگفتی با هت تریک؛ اسکوچیچ به شفر رسید

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۱۹۴

تیم خونه به خونه بابل با هت تریک روح اله باقری مقابل استقلال خوزستان به فینال جام حذفی راه یافت

به گزارش ایلنا، دو تیم خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز دیدار نیمه نهایی جام حذفی را برپا کردند.

تیم بابلی که با حذف گسترش فولاد تبریز به این مرحله راه یافته بود در وقت‌های قانونی به تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان دست یافت.

در وقت‌های اضافه روح اله باقری برای خونه به خونه دو گل دیگر به ثمر رساند تا مهاجم گیلانی تیمش را راهی فینال جام حذفی کند. بدین ترتیب تیم دسته اولی در تاریخ 12 اردیبهشت سال آینده بازی فینال را برابر استقلال تهران برپا می‌کند و تقابل وینفرد شفر و دراگان اسکوچیچ در خرمشهر جذاب و دیدنی خواهد بود.

گزارش این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: حمید حاج ملک / کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و محمد عطایی

اخطار: ابوالفضل علایی(دقیقه 33)، سید علیرضا زندوی(دقیقه 56)، حکیم نصاری(دقیقه 105) از استقلال خوزستان / روح‌الله باقری(دقیقه 19)، مهدی خیری(دقیقه 94) ، حمید کاظمی(دقیقه 111)از خونه به خونه بابل

 

استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی - عقیل کعبی - محمد آرام‌طبع(علیرضا دغاغله، دقیقه 37) - میثم دورقی - دانیال ماهینی(سعید بهزادی، دقیقه 26) - حکیم نصاری - سعید زارع - ابوالفضل علایی - عادل کلاه‌کج - اسماعیل شریفات(علیرضا زندوی، دقیقه 50) - جونیور مارینی

 

خونه به خونه بابل:

ناصر سالاری - محمد قاسمی نژاد(رضا معقولی، دقیقه85) - روح الله باقری - محمدامین حاجی محمدی - محمد قریشی - وفا هخامنش - مهران امیری - حمیدرضا دیوسالار - مهدی حنفی - مهدی خیری(محمد کریمی، دقیقه 109) - سجاد آشوری(حمید کاظمی، دقیقه 58)

 

شرح گل:

استقلال خوزستان 1 - خونه به خونه بابل 0 / میثم دورقی؛ دقیقه 17: استقلال خوزستان در این دقیقه از روی نقطه پنالتی با ضربه دقیق میثم دورقی به گل رسید.

استقلال خوزستان 1 - خونه به خونه بابل 1 / روح الله باقری؛ دقیقه 62:  سانتر دقیق به عمق خط دفاعی و حرکت هوشمندانه روح اله باقری سبب شد تا این بهترین گلزن خونه به خونه در این بازی هم توانایی‌هایش را نشان بدهد و با یک ضربه دقیق وحید شیخ ویسی را تسلیم کند.

استقلال خوزستان 1 - خونه به خونه بابل 2 / روح اله باقری؛ دقیقه 98: ضربه دیدنی رضا معقولی توسط شیخ ویسی دفع شد اما روح اله باقری با هوشیاری بالا با ضربه سر این بار برای خونه به خونه گلزنی کرد.

استقلال خوزستان 1 - خونه به خونه بابل 3 / روح اله باقری؛ دقیقه 120: باقری با گلزنی در دقایق پایانی ستاره تیمش شد. مهاجم گیلانی با ضربه‌ای دقیق از پشت محوطه جریمه استقلال برای سومین بار در این بازی گلزنی و هت تریک کرد.

 

گزارش بازی:

دقیقه 11: ارسال به محوطه جریمه استقلال خوزستان با کنترل ناقص ماهینی با حضور مهاجم خونه به خونه روی دروازه شیخ ویسی خطرساز شد اما با سوت داور این موقعیت برطرف شد.

دقیقه 14: بی احتیاطی دیوسالار در محوطه جریمه خونه به خونه، ضربه پنالتی را به سود استقلال خوزستان ایجاد کرد.

دقیقه 26: شوت محکم پس از برخورد با مدافع استقلال خوزستان راهی کرنر شد.

دقیقه 28: ضربه کم قدرت دیوسالار به سمت دروازه استقلال در دو مرحله توسط شیخ ویسی دفع شد.

دقیقه 29: فشار حملات تیم میهمان بیشتر شده و این بار شوت بی دقت از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 40: ضربه جونیور مارینی از کنار دروازه خونه به خونه به بیرون رفت تا استقلال واکنشی به حملات چند دقیقه پیش حریف داشته باشد.

 

نیمه دوم:

دقیقه 59: وحید شیخ ویسی به راحتی  شوت پشت محوطه کاظمی را جمع کرد.

دقیقه 83: ضربه قاسمی نژاد به صورت باورنکردنی به تیر عمودی برخورد کرد و شانس گلزنی برای خونه به خونه از دست رفت.

دقیقه 87: مهدی خیری برای خونه به خونه گلزنی کرد ولی پیش از آن، آفساید او گرفته شده بود و سوت داور به صدا در آمد.

دقیقه 2+90: در این نیمه بازی پایاپای دنبال شد و حملات نصفه و نیمه تیم‌ها گلی در پی نداشت. محمد قریشی در این دقیقه در چهار قدمی دروازه موقعیت عالی برای گلزنی را به اوت فرستاد.

 

وقت‌های اضافه:

دقیقه 94: کاظمی پاس زیبا پشت مدافعان را دریافت کرد و با دریبل زدن شیخ ویسی فرصت ایده الی برای گلزنی اما ضربه بی دقت او راهی اوت شد.

دقیقه 107: ارسال کرنر توسط عقیل کعبی با ضربه سر با اختلاف زیاد از بالای دروازه خونه به خونه به بیرون رفت.

دقیقه 108: سانتر خطرناک و ضربه سر جونیور مارینی را امین حاج محمدی از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 109: شوت رضا معقولی با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 115: باقری فرصت بی نظیری برای هت تریک در این بازی داشت که ضربه آرام او در موقعیت تک به تک در اختیار شیخ ویسی قرار گرفت.

دقیقه 118: ضربه کم دقت مارینی از بالای دروازه خونه به خونه راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز