خبرگزاری کار ایران

در انتظار بازی برگشت تراکتور – الجزیره؛ ایل یاتار طوفان یاتار؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۲۴۲

سرمربی الجزیره امارات از انتقادهای اماراتی‌ها علیه او پس از تساوی مقابل تراکتورسازی عصبانی شد.

به گزارش ایلنا، اینطور که به نظر می‌رسد، تساوی تراکتورسازی مقابل الجزیره در بازی دوشنبه شب، به هیچ عنوان به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و انتقادهایی را از سوی آنها به دنبال داشته که تین کات، سرمربی الجزیره را حسابی ناراحت کرده است. او در همین رابطه توضیح می‌دهد: «من به خاطر این انتقادهای همیشگی عصبانی هستم. من به همراه این باشگاه دو سال و نیم عمرم را گذاشتم اما همچنان با کسب نتایج خوب مورد انتقاد قرار می‌گیرم.»

این دو تیم هفته آینده روز سه‌شنبه باید در تبریز بار دیگر به مصاف هم بروند و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که الجزیره چند بازیکن خودش را همراه نخواهد داشت.

محمد جمال، احمد العطاس و خلفان فرج 3 بازیکن الجزیره در جریان مسابقه دوشنبه با کارت زرد از سوی داور جریمه شده و دومین اخطار خود را گرفتند و علی مبخوت هم در پایان بازی به دلیل اعتراض به عملکرد داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد تا او هم به جمع دو اخطاره‌های الجزیره اضافه شود.

بدین ترتیب 4 بازیکن تیم الجزیره بازی برگشت با تراکتورسازی را از دست داده‌اند و با توجه به شرایط حساس سرخپوشان تبریزی در جدول گروه A و نیاز به 3 امتیاز این بازی، این اتفاق می‌تواند برای آنها مفید باشد. ضمن اینکه این اتفاقات می‌تواند به حجم انتقادهایی که از سرمربی الجزیره می‌شود، اضافه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز