خبرگزاری کار ایران

نسف قارشی؛ حریف پنهان شاگردان برانکو ایوانکوویچ

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۲۵۶

هرچند تا پیش از پایان دور رفت لیگ قهرمانان، همه از السد قطر به عنوان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای صعود نام می‌بردند اما نماینده ازبکستان اکنون خود را در قواره مدعی ظاهر کرده است.

به گزارش ایلنا، پیروزی برابر الوصل، پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند؛ در حالی که السد و نسف‌قارشی هم ۶ امتیازی هستند و به خاطر تفاصل گل کمتر، صدر را به پرسپولیس باخته‌اند.

بازی برگشت برابر الوصل اما بهترین فرصت است برای تثبیت این صدرنشینی. از سه بازی باقیمانده در مرحله گروهی، پرسپولیس دو تا را میهمان است (بازی با الوصل و نسف‌قارشی) و بازی دومش با السد را در تهران برگزار می‌کند. بازی با تیم قطری 27 فروردین برگزار می‌شود و از بدشانسی قرمزها، ژاوی و پورعلی‌گنجی هم احتمالا به این بازی می‌رسند. بازی برگشت با نسف‌قارشی از این هم سخت‌تر است و دلیل اولش اینکه پرسپولیس باید در ازبکستان به میدان برود. مورد دیگری که این بازی را برای پرسپولیس سخت می‌کند، زمان برگزاری آن است. پرسپولیس چهار روز بعد از بازی با سایپا باید به میهمانی نسف‌قارشی برود و این در حالی است که برانکو تا چند روز پیش از آن ملی‌پوشانش را در اختیار نخواهد داشت.

بازی برگشت با الوصل که به پایان برسد، ملی‌پوشان پرسپولیس به اردوی تیم‌ملی می‌روند و یک روز پیش از بازی با سایپا برمی‌گردند که احتمالا به خاطر سختی‌های بازی با نسف‌قارشی، برانکو در بازی با سایپا به آنها استراحت خواهد داد. سختی کار قرمزها وقتی دوچندان می‌شود که بدانیم حریف ازبکستانی، اصلا دست و پا بسته نیست. نسف‌قارشی اگر چه در بازی رفت سه گل از پرسپولیس خورد اما اختلاف دو تیم به اندازه این سه گل نبود. حداقل اینکه آنها در تهران هم برای گلزنی شانس داشتند و آمارشان در مالکیت توپ و تعداد پاس‌ها هم تقریبا با پرسپولیس برابر بود. در چنین شرایطی، بازی در خانه‌ الوصل تعیین‌کننده است و می‌تواند معادلات این گروه پیچیده را به سود تیم برانکو تغییر بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز