خبرگزاری کار ایران

تکذیب یک ادعای واهی

ایرانسل هیچگونه دخل و تصرفی در بلیت فروشی ندارد/ شرکت مبنا مجری عملیات بلیت فروشی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۹۳

شرکت ایرانسل هر گونه دخالت در بحث دخل و تصرف در بلیت فروشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در پی انتشار ادعایی از سوی فردی غیرمسئول مبنی بر نقش شرکت ایرانسل در قیمت‌گذاری و افزایش قیمت بلیت‌های دیدار تیم‌های استقلال و العین و واریز پول بلیت فروشی به حساب شرکت ایرانسل، این ادعا توسط مقامات رسمی باشگاه استقلال و همچنین روابط عمومی شرکت ایرانسل ، کاملا  تکذیب شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال: ایرانسل هیچگونه دخل و تصرفی در بلیت فروشی ندارد

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بلیت فروشی دیدار با العین امارات به سایت رسمی باشگاه اعلام کرد: بنا به درخواست هواداران عزیز و رعایت حال تماشاگران، باشگاه استقلال تصمیم گرفت قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را از مبلغ پانزده هزار تومان به ده هزار تومان کاهش دهد.

افتخاری در خصوص شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: شرکت ایرانسل هیچگونه دخل و تصرفی در زمین بلیت فروشی نداشته و درآمد حاصل مستقیما توسط شرکت مبنا، مجری عملیات بلیت فروشی به حساب باشگاه واریز می شود.

به این ترتیب قیمت بلیت جایگاه های کناری جایگاه ویژه 25 هزار تومان، رو به رو جایگاه 20 هزار تومان، پشت دروازه 15 هزار تومان و طبقه بالا 10 هزار تومان خواهد بود.

همچنین به منظور رفاه حال تماشاگران و جلو گیری از بازار سیاه بلیت فروشی، شرکت مبنا مجری فروش بلیت از ساعت 10 صبح روز مسابقه در گیشه های ورزشگاه آزادی اقدام به بلیت فروشی خواهد کرد.

ایرانسل: هیچ نقشی در قیمت گذاری و فروش بلیت‌ نداریم

روابط عمومی شرکت ایرانسل نیز در اطلاعیه‌ای نوشت: پیرو ادعاهای مطرح شده درباره نقش ایرانسل در قیمت گذاری بلیت‌های مسابقات فوتبال ، جهت توضیح و شفاف‌سازی به اطلاع می‌رساند که ایرانسل با هدف توسعه اقتصاد فوتبال با باشگاه‌ها قرارداد منعقد کرده است و هیچ نقش و دخالتی در قیمت‌گذاری و فروش بلیت‌های مسابقات باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها نداشته و ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز