خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان کارگر بار دیگر پرچم کشورمان را در یک رویداد جهانی برافراشتند

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۲۵

رقابت های جهانی ورزش کارگری با حضور بیش از ۴۵۰ ورزشکار از ۱۴ کشور جهان در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب روز گذشته با کسب مقام نخست کارگران کشورمان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، رقابت های جهانی ورزش کارگری که با پیشنهاد فدراسیون ورزش کارگری کشورمان در تقویم CSIT گنجانده شد، از ۱۷ اسفند ماه در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب آغاز به کار کرد.

این در حالیست که ۴۵۰ ورزش کار از کشورهای آلمان، پرتغال، لوکزامبورگ، استرالیا، آذربایجان، ارمنستان، سیرالئون، افغانستان، پاکستان، عراق، چین، لبنان، گرجستان و ایران در این رقابت ها، در دو بخش لوکیک و هنرهای فردی به میدان رفتند که در پایان ملی پوشان کشورمان با اقتدار به مقام نخست این رقابت ها دست یافتند. تیم های افغانستان و آذربایجان هم پس از ملی پوشان کشورمان سکوهای دوم و سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

گفتنی است این رقابت ها با پیام تبریک ریاست فدراسیون جهانی ورزش های کارگری(آقای دیوید مولائو) آغاز گردید و احکام نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش های رزمی کارگران  نیز به  نشانه تایید و رسمیت این رویداد بزرگ جهانی به امضا ایشان رسیده بود.

فدراسیون ورزش کارگری کشورمان امسال با برگزاری بیش از ۵۲ رویداد ملی و حضور در ۷ رویداد بین المللی و میزبانی ۱ رویداد جهانی توانسته گام بزرگی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین حضور جامعه کار و تلاش در میادین ورزشی بردارد.

این در حالیست که بیش از ۵۰  هزار کارگر در سالجاری با حضور در میادین ملی و بین المللی در تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری  نقش موثری را ایفا نموده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز