خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: برد هم کار صعود ما را تمام نمی کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۷۳

سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید با پیروزی برابر العین هم صعودمان به مرحله بعدی قطعی نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، نصرالله عبداللهی در جریان تمرین امروز استقلال گفت: در بازگشت از امارات شرایط خوبی داریم. چند مصدوم داریم که آنها را در اختیار نداریم.

او ادامه داد: من از هواداران می خواهم فردا از وسایل منفجره و لیزر استفاه نکنند. ناظر بازی سخت گیر است و من از هواداران می خواهم مراقب همدیگر باشند تا کسی در کنار آنها شیطنت نکند. هواداران فهمیده ای داریم و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

او در مورد بازی فردا می گوید: کاملا آماده هستیم و شرایط خوبی نداریم اما حتی پیروزی هم کار صعود ما را تمام نمی کند چون امتیازهای گروه نزدیک است. باید از حداکثر امکانات استفاده کنیم تا صدرنشین گروه مان باقی بمانیم.

سرپرست تیم استقلال تهران قبل از بازی تیمش با العین در رابطه با اشتباهات داوری در بازی رفت این دو تیم به خبرنگاران گفت : بالاخره اشتباه در بازی پیش می‌آید و متاسفانه این اشتباه به ضرر ما شد . امیدوارم بچه‌های ما با بازی خوب خود نتیجه و اتفاقات بازی رفت را جبران کنند .

وی در رابطه با شرایط تیمش قبل از بازی با تیم اماراتی گفت : ان‌شاالله فردا هواداران ما در استادیوم حضور پیدا می‌کنند و بچه‌های ما هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند . مصدوم هم تیم ما دارد ولی بقیه بازیکنان ما در وضعیت خوبی قرار دارند و به دنبال پیروزی هستیم .  صعود ما قطعی نشده است . ما به دنبال این هستیم که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم . 

سرپرست تیم استقلال در آخر تاکید کرد : هواداران فردا در استادیوم حضور پیدا کرده و فقط تیم خود را تشویق کنند . خواهشا طرفداران ما از ترقه و لیزر استفاده نکنند و هر کس هم خواست استفاده کند ، دیگران نگذارند این خطا انجام شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز