خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - گروه D

استقلال 1 -1 العین امارات ؛ انتقام در کار نبود

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۵۷۰

از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مصاف تیم های استقلال و العین با تساوی یک بر یک به پایان برسید.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب آغاز شد و در یکی از دیدارها تیم های استقلال و العین از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

شاگردان شفر در نیمه اول نمایش قابل قبولی را ارائه دادند و در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.اما در نیمه دوم این العینی ها بودند که صاحب توپ و میدان شدند و تا اینکه در دقیقه 78 به گل تساوی دست یافتند.بعد از این گل، استقلال حملات زیادی را به روی دروازه العین ایجاد کرد اما تلاش آنها برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه شوید:

داوران: لیو ووک مان                    کمک ها: پونگ شینگ و مینگ لئونگ 

اخطار: احمد برمان (32) و خالد عیسی(42) العین / فرشید اسماعیلی(2+90) استقلال

 استقلال 1 -1 العین امارات ؛ انتقام در کار نبود

 

استقلال 1 - 0 العین ( تیام دقیقه 42):روی خطایی که به روی فرشید اسماعیلی صورت گرفت استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد که تیام پشت ضربه ایستاد و توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه بان العین به گل تبدیل کرد.

استقلال 1 - 1 العین (تسوکاسا شیوتانی 78):چند پاس خوب از بازیکنان العین پشت محوطه جریمه رد و بدل شد تا توپ به شیوتانی برسد که این بازیکن با حرکت در عرض و شوت مهارنشدنی خود،دروازه استقلال را باز کرد.

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن، وریا غفوری(46- خسرو حیدری)، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپارف(78- جابر انصاری)، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام(60- علی قربانی)

 

ترکیب العین:

خالد عیسى، محمد أحمد(80- ابراهیم دیاکی)، اسماعیل أحمد، مهند سالم، شیوتانی، أحمد برمان(66- عامر عبدالرحمن) ، محمد عبدالرحمن، عمر عبدالرحمن، ریان یسلم، أحمد خلیل (63- محمد الاحبابی​) و مارکوس برگ​

 

گزارش بازی؛ نیمه اول:

دقیقه 01:استقلال بازی را طوفانی آغاز کرد و حرکت خوب وریا غفوری از سمت راست با پاس در عرض او برای تیام همراه شد، که توپ را خالد عیسی دروازه بان العین مهار کرد.

دقیقه 03: شوت از راه دور سرور جپاروف با اختلاف زیاد از بالای دروازه العین به بیرون رفت.

دقیقه 06: سانتر تند و تیز احمد خلیل به روی دروازه استقلال را حسینی با خروج به موقع خود برگشت داد.

دقیقه 09:ارسال زمینی جپاروف با اشتباه مدافعان العین به ابراهیمی رسید اما شوت سنگین این بازیکن از بالای دروازه خالد عیسی به بیرون رفت.

دقیقه 11: شوت محکم و زمینی ریان از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 16: سانتر رو به جلوی مارکوس برگ به شکل خطرناکی از جلوی پاهای احمدخلیل عبور کرد.

دقیقه 23: شوت کات دار عمر عبدالرحمان پس از برخورد به نوک انگشتان حسینی به تیر دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 28: ارسال جپاروف را مدافع العین پیش از رسیدن به تیام راهی کرنر کرد.

دقیقه 38: ضربه سر منتظری روی پاس جپاروف، با واکنش خالد عیسی برگشت داده شد و در برگشت روزبه چشمی توپ را به بالای دروازه زد.

گزارش بازی؛ نیمه دوم:

دقیقه 50: پاس در عمق عبدالرحمان برای مارکوس برگ این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه این بازیکن را حسینی با واکنش مناسب خود دفع کرد.

دقیقه 54: حرکت خوب بازیکنان استقلال از جناح چپ و پاسی که چپاروف برای شجاعیان کاشت، با ضربه آرام و زمینی شجاعیان در دستان خالد عیسی قرار گرفت.

دقیقه 61: شوت خطرناک برگ از پشت محوطه جریمه استقلال با واکنش حسینی برگشت داده شد.

دقیقه 63:سانتر نورافکن در تیر دوم به شجاعیان رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع العین، به امید ابراهیمی رسید اما ضربه کم جون این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 70:شوت از راه دور ریان با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 72: سانتر عبدالرحمان از روی موقعیت ایستگاهی با دفع ناقص مدافعان استقلال به پشت محوطه جریمه آمد، که شوت بازیکن العین با فاصله از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 84: روی پاس رو به عقب ریان،مارکوس برگ صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه بد این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 86:سانتر کوتاه به روی دروازه استقلال را ابراهیم دیاکی به سمت دروازه زد، اما واکنش فوق العاده حسینی دروزاه استقلال را نجات داد.

دقیقه 87:سانتر خسرو حیدری به روی دروازه العین از بالای سر جابر انصاری عبور کرد تا این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه 89:علی قربانی بهترین فرصت استقلال برای رسیدن به گل را از دست داد،همکاری خوب قربانی با اسماعیلی و ضربه ای که این بازیکن از درون محوطه جریمه زد را خالد عیسی برگشت داد.

دقیقه 2+90:فرشید اسماعیلی با چند پاس خوب صاحب موقعیت شد، اما برخورد این بازیکن با دروازه بان العین را داور خطا گرفت.

دقیقه 4+90: مارکوس برگ پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با یک چرخش  شوتش را به سمت درواز  استقلال زد که حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 7+90: ارسال خسرو حیدری از روی نقطه کرنر با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد اما مدافع العین توپ را در آستانه ورود به دروازه برگشت داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز