خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال نشسته در تهران اردو می‌زند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۲۸۱

مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه در تهران برگزار می شود.

 این اردو با حضور ۱۴ نفر از ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه زیر نظر هادی رضایی برگزار می شود سپس تیم ملی از ۲۷ فروردین ماه تا ششم اردیبهشت ماه در مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته در شهر تبریز شرکت می کند.

داود علیپوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان رضوی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری و امیرحسن کفشدار از مازندران، میثم علیپور از گیلان، مهرزاد مهروان از البرز، محمدرضا سبحانی از اصفهان، آرش خرمالی و محمد نعمتی از گلستان، حسین گلستانی از قم و عیسی زیراهی از مرکزی دعوت شدگان به اردو هستند.

این اردو زیر نظر هادی رضایی، سرمربی، علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده، مربی، محمد صفری، فیزیوتراپ و فرشید عاشوری، سرپرست تیم ملی والیبال نشسته برگزار می شود. 

این تیم تا آغاز بازی های پاراآسیایی جاکارتا رقابت های لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان هلند را در پیش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز