خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا:

بابت پراهیچ نگرانی وجود ندارد؛ جای کریمویی برایم همیشه خالیست/ به کی روش حق می دهم

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۶۴

سرمربی پدیده درباره آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پدیده یکی از عجیبترین تیمهای فوتبال ایران در لیگ هفدهم بود. آنها با قدرت کار خود را آغاز کردند و تا پایان نیم فصل اول جزو مدعیان بودند اما کسر شش امتیاز از سوی فیفا آنها را به بحران برد و حالا آنها برای فرار از منطقه خطر می جنگند. در همین حین، بحران کسر یک شش امتیاز دیگر باعث شد تا بعد از قبول استعفای حمیدرضا کریمویی، دکتر پویا پارسا سرپرست باشگاه شود.

حال رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. بچه ها به شدت تمرین می کنند و دیروز هم یک بازی درون تیمی خوب را داشتیم. قرار بود تیم پیکان برای بازی دوستانه حاضر شود که به دلایلی این مسابقه لغو شد.

وی درباره رفتن حمیدرضا کریمویی و روی کار آمدن پویا پارسا افزود: برای آقای کریمویی عزیز آرزوی موفقیت می نم. ایشان در یک سالی که حضور داشتند حدود 2 میلیارد از بدهی ها را پرداخت کردند و به باشگاه نظم دادند. اگر اتفاقی رخ داد به خاطر ندانم کاری های قبل از ایشان بود و به شخصه همیشه جای ایشان برایم خالی خواهد بود. از طرفی آقای پارسا هم یکی از ورزشی های استان هستند و از شرایط باشگاه و تیم درک درستی دارند. امیدوارم که در کارشان موفق عمل کنند.

سرمربی پدیده درباره آخرین وضعیت طلب ایگور پراهیچ گفت: خدا را شکر صحبت های خوبی انجام شده و با وکیل پراهیچ رایزنی هایی صورت گرفته است. از جزئیات داستان خبر ندارم اما جای نگرانی نیست و ان شالله این مشکل حل خواهد شد.

مهاجری در پایان درباره اعتراضاتی که به دعوت شدن محمدرضا خانزاده می شود واکنش نشان داد و گفتک محمدرضا خانزاده یکی از موثرترین بازیکنان تیم ما بوده است. او در یک سال اخیر بسیار فرق کرده و دیگر آن اشتباهات گذشته را ندارد. محمدرضا یکی از منضبط ترین نفرات ماست و دعوت شدن او به تیم ملی اصلا عچیب است و کاملا به کی روش حق می دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز