خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره قرعه کشی یک چهار نهایی لیگ قهرمانان اروپا

احتمال رویارویی رئال مادرید و بارسلونا پس از 7 سال!

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۵۴۴

دو تیم مطرح اسپانیایی به احتمال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، بارسلونا آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را شب گذشته برابر چلسی برنده شد تا به تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی بپیوندد. رئال مادرید، سویا، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، لیورپول، رم و یوونتوس دیگر تیم‌هایی بودند که با برتری برابر رقبا پا به مرحله یک چهار نهایی گذاشته‌اند.

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهار نهایی روز جمعه به میزبانی نیون ساعت 14:30 برگزار می‌شود.

در قرعه کشی مرحله قبلی صدرنشینان گروه‌ها و تیم‌هایی که از یک کشور بودند نمی‌توانستند برابر هم قرار بگیرند اما در این مرحله مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و تمام نگاه‌ها به رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود که ببیند این دور در یک چهار نهایی الکلاسیکو را برگزار می‌کنند یا خیر.

آخرین رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به سال 2011 برمی‌گردد که آبی اناری پوشان با شکست رئال مادرید و سپس منچستریونایتد فاتح جام قهرمانی شدند. 

لالیگا با سه تیم در یک چهارم نهایی بیشترین نماینده را دارد و این در حالی است که از پنج نماینده انگلیس تنها منچسترسینی و لیورپول راه دور بعدی شده اند. دور رفت این بازی 14 و 15 فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود و بازی‌های دور برگشت هم یک هفته بعد برپا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز