خبرگزاری کار ایران

ستایش ویژه مسی توسط کونته

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۵۵۱

سرمربی چلسی معتقد است بازیکنی مانند لیونل مسی آرژانتینی سزاوار تشویق و سایش است.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته با تاکتیک‌های حساب شده ارنستو والورده در ورزشگاه نیوکمپ چلسی را با نتیجه سه بر صفر شکست داد تا مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. آنتونیو کونته معتقد است این نتیجه به لیونل مسی بود بستگی داشت و حتی او را بهترین بازیکن جهان دانست.

چلسی در بازی رفت موفق شده بود فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کند اما در بازی برگشت تحت تاثیر عملکرد شاگردان ارنستو والورده قرار گرفت و با گلزنی مسی و عثمان دمبله از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کونته در نشست خبری پس از بازی گفت: مسی بازیکن فوق العاده‌ای است؛ او در جهان بهترین است. فکر می کنم زمانی که شما فرصتی برای تشویق فردی مانند مسی دارید، باید این کار را انجام دهید. در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که هر فصل حدود 60 بار گلزنی می‌کند. 

پس از ستایش عملکرد مسی، کونته درباره نتیجه بازی صحبت کرد: فکر نمی‌کنم نتیجه مناسبی بود. گل زودهنگامی دریافت کردیم و به سختی پیش رفتیم اما بازی در سلطه ما بود. شانس گلزنی هم ایجاد کردیم اما این بازیکن فانتزی باز بارسلونا بود که نتیجه را به سود تیمش رقم زد و آنها به مرحله بعدی راه پیدا کردند. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که چگونه در زمین بازی کردند و ما باید با این تمایل باید به مسابقات ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز