خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: از هفته دولت ٩٧ تا دهه فجر، ️هر هفته یک پروژه ورزشی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۵۶۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی از هفته دولت سال ٩٧ تا دهه مبارک فجر ️هر هفته یک مکان ورزشی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، وزیر ورزش و جوانان گفت: به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی از هفته دولت سال ٩٧ تا دهه مبارک فجر ️هر هفته یک مکان ورزشی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 در حاشیه حضور در مجموعه ورزشی شهدای گلستان گفت: برنامه ریزی برای افتتاح پروژه‌های ورزشی متناسب با منابع تخصیص یافته صورت می‌گیرد به طوری که اگر منابع تخصیص یافته خوب باشد با توجه به فضای خوب همکاری که در استان‌ها و شهرستان‌ها وجود دارد، روند تکمیل، تسریع می‌یابد و پروژه‌های بیشتری هم افتتاح خواهند شد.

سلطانی‌فر با اشاره به رویکرد مدیریت استان گلستان و همکاری وزارت ورزش و جوانان گفت: هر چه منابع بیشتر و تخصیص‌ها بهتر صورت گیرد پروژه‌های بیشتری افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به در پیش بودن چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: ان‌شاءالله از ایام هفته دولت سال آینده تا دهه مبارک فجر برنامه ریزی گسترده داریم که ️هر هفته یک پروژه ورزشی را افتتاح کنیم و به بهره برداری برسانیم.

سلطانی‌فر پیرامون سالن ۶۰۰۰ نفری گرگان نیز ابراز امیدواری کرد: این سالن ۱۰ سال وقفه داشته است که با همکاری استانداری گلستان در سال‌های ٩٧ و ٩٨  و به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز