خبرگزاری کار ایران

رئیسی‌نسب: حیف شد آن توپم گل نشد/ مساوی عادلانه بود/ جو لیگ برتری در بابل حاکم بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۶۹۷

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در بازی با خونه به خونه، مساوی عادلانه بود و دو تیم به طور مساوی موقعیت گل داشتند.

به گزارش ایلنا، ایمان رئیسی نسب مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: بازی خیلی سختی بود. خونه به خونه از انگیزه بالایی برخوردار بود و باتوجه به اینکه در خانه بازی می‌کرد، برای کسب 3 امتیاز وارد زمین شده بود اما ما نیز دست و پا بسته بازی نکردیم و باتوجه به برنامه‌هایی که داشتیم، خوب بازی کردیم و به هدفمان که کسب امتیاز بود رسیدیم.

وی درخصوص توپی که به تیرک خونه به خونه زد گفت: حیف شد که آن توپ من گل نشد. طی یک حرکت تمرین شده در موقعیت شوت زنی قرار گرفتم و تمرکز خیلی خوبی هم داشتم اما کمی بدشانس بودم و ضربه‌ام به کنج دروازه خونه به خونه اثابت کرد و اگر گل می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های سال لیگ یک می‌توانست لقب بگیرد.

رئیسی نسب درخصوص بازی در بابل گفت: به نظرم زمین بازی کمی ناهموار بود و دو تیم نتوانستند روی زمین بازی خوبی انجام دهند و اکثر دقایق بازی روی هوا بود اما جووی که هواداران خونه به خونه در این بازی فراهم کردند در حد لیگ برتر بود. جو مثبت و قابل احترامی را برای ما فراهم کرده بودند که جا دارد از آنها تشکر کنم و ای کاش در تمام نقاط کشور، اینچنین باشد و سایر هواداران از مردم بابل الگو بگیرند.

مهاجم آلومینیوم اراک در خاتمه درخصوص بازی با شهرداری تبریز عنوان کرد: این بازی یک بازی 6 امتیازی است. بازی سخت و در عین حال حساسی در پیش داریم که یار دوازهم ما در این بازی، نقش مهمی را می‌تواند برایمان ایفا کند. از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده آن بازی هستیم و قطعا باحضور حداکثری هوادارانمان می‌توانیم شهرداری را شکست دهیم و بقاء آلومینیوم در لیگ یک را مُهر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز