خبرگزاری کار ایران

خرید ارسلان مطهری، رقابتی که استقلال در آن پیروز شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۷۰۵

استقلال و تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب ارسلان مطهری بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در خط حمله با مشکلاتی مواجه بودند، در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب مهاجم بوده و در این راه یک نام مشترک در فهرست دو تیم وجود داشت، امیرارسلان مطهری، مهاجم سابق نفت تهران که نیم فصل نخست در پارس جنوبی بازی می‌کرد نیم فصل از این تیم جدا شده و به بررسی پیشنهاداتش مشغول شد و در این راه از بین تیم‌های خواهانش تصمیم گرفت راهی تبریز شود و به تراکتورسازی بپیوندد.

مطهری با وجود عملکرد نه چندان مطلوب در پارس جم، به واسطه سابقه خوبی که در نفت تهران داشت هنوز جزو مهاجمان پر طرفدار لیگ برتر بود و به همین خاطر به عنوان کلید حل مشکل خط حمله تراکتورسازان شناخته شد و به تبریز رفت.

شکست استقلال در پروژه جذب مطهری و همچنین جذب بازیکنان دیگری از جمله مرتضی تبریزی، عیسی آل‌کثیر و چند گزینه خارجی دیگر در نهایت به مامه تیام سنگالی ختم شد که خیلی زود ستاره تیمش و یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان لیگ برتر شد.

از سوی دیگر مطهری از زمان حضورش در تراکتورسازی حداقل تا اینجای کار در امر گلزنی نا موفق عمل کرده و یکی از عوامل آمار ضعیف گلزنی تراکتورسازان در رقابت‌های آسیایی است که در 4 بازی تنها یک گل توسط فرزاد حاتمی به ثمر رسانده‌اند.

به نظر می‌رسد عدم موفقیت استقلال در جذب این مهاجم که در نهایت به آمدن تیام ختم شد به سود آبی‌پوشان بوده و مطهری در تراکتورسازی تا به اینجا موفق عمل نکرده تا به نوعی برخلاف آنچه تصور می‌شد. استقلال در این انتقال برنده شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز