خبرگزاری کار ایران

علی طاهران: ساغلام از شفر و برانکو خیلی مربی بهتری است/ نمی‌دانیم دیگر چکار کنیم که توپ‌هایمان گل شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۷۵۳

هافبک تراکتورسازی در مورد شرایط این تیم در رقابت‌های آسیایی و نتایج نه چندان خوب تیم صحبت کرد.

علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است و تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و برنامه ریزی دقیقی برای فرصت تعطیلات از سوی کادرفنی انجام شده تا هم بازیکنان به استراحت و تفریحشان برسند و هم آمادگی‌مان حفظ شود تا بازی سختی که در تعطیلات نوروز با ذوب آهن داریم را با آمادگی کامل برگزار کنیم و به امید خدا با دست پر خارج شویم.

وی در مورد نتایج تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی گفت: متاسفانه همانطور که همه مردم ایران می‌بینند تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند و حتی از استقلال و پرسپولیس هم بهتر بازی می‌کنیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان گل نمی‌شود. در بازی با الجزیره دروازبان آنها ستاره زمین بود و در دیدارهای قبلی هم هر کدام به یک شکل توپ‌هایمان از دست می‌رفت تا با وجود شایستگی‌‌های زیاد نتایج خوبی نگیریم.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه هنوز برای تیمش شانس صعود قائل است یا نه، عنوان کرد: به نظرم هنوز شانس صعود داریم و اگر 2 بازی باقی مانده را ببریم و 8 امتیازی شویم شانس بالایی برای صعود خواهیم داشت. نا امید نیستیم و نباید اجازه دهیم نتایج قبلی روی روحیه ما تاثیر منفی بگذارد و به امید خدا اگر از بازی با الاهلی دست پر برگردیم بازی آخر را با شرایط و انگیزه بهتری برگزار می‌کنیم.

طاهران در مورد کار با ساغلام در تراکتورسازی گفت: ساغلام مربی خیلی خوبی است و تاثیرش را روی تیم و شیوه بازی تیم به خوبی نشان داده و همه می‌بینند. در شرایطی که حتی نتایج خوبی هم نمی‌گیریم هواداران از تیم راضی هستند چرا که از بازی تیم لذت می‌برند. ساغلام به نظرم از مربیانی مثل شفر و برانکو هم بهتر است چرا که با تیمی این نتایج را گرفته که هیچکدام از بازیکنانش را خودش جذب نکرده ولی بازی‌هایی بهتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر برگزار می‌کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: دوست داشتیم سال را با پیروزی برای هوادارانمان تمام کنیم ولی هرچه تلاش کردیم نشد و شرمنده آنها شدیم. از هواداران می‌خواهم دلسرد نشوند و در دیدارهای بعدی هم به حمایت از ما بیایند تا به امید خدا بازی‌های حساس باقی مانده در لیگ را با موفقیت تمام کنیم و بهترین رتبه را در پایان فصل کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز