خبرگزاری کار ایران

فوری/ بازی ایران - سیرالئون لغو شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۷۶۵

دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل حریف آفریقایی برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان قصد داشت در آخرین دیدار تدارکاتی خود در سال 96 روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سیرالئون برود ولی خبرها حاکی از لغو این بازی است.

ظاهراً رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال سیرالئون به دلیل اختلافات و برخی مسائل دادگاهی شده‌اند و برای این فدراسیون سرپرست تعیین شده است.

فیفا در نامه‌ای به دلیل مشخص نشدن وضعیت فدراسیون سیرالئون از فدراسیون ایران درخواست  کرده که بازی تا اطلاع ثانوی برگزار نشود.

با توجه به این نامه به نظر می‌رسد این بازی دوستانه تیم ملی هم لغو شود و امکان برگزاری آن فراهم نباشد. 

ایران پیش از این هم قرار بود به مصاف لیبی برود که آن دیدار به دلایلی لغو شد و سیرالئون به عنوان حریف جایگزین لیبی برای رویارویی با شاگردان کی‌روش انتخاب شد که با توجه به شرایط این بازی هم برگزار نمی‌شود.

تیم ملی کشورمان چند ماه دیگر باید در رقابت‌های جام جهانی حاضر شود و در این راه با توجه به تاکید کادرفنی، دیدارهای تدارکاتی نقش مهمی در آماده‌سازی تیم دارد و لغو چندباره بازی‌های این چنینی به زیان تیم ملی کشورمان خواهد بود.

باید دید واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال به این موضوع چیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز