خبرگزاری کار ایران

بازی با سیرالئون می‌تواند خوب باشد؛

رضایی: هم قسم شده‌ایم با شارلوا سهمیه لیگ اروپا کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۴۰

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیداوری کرد شاگردان کارلوس کی روش برای اولین بار در جام جهانی ار مرحله گروهی صعود کنند و همچنین درباره شرایطش در تیم شارلوا بلژیک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کاوه رضایی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوب است و بازیکنان کاملا آماده هستند. تمام تلاش را می کنم که بتوانم موفق باشم و به تیم ملی کمک کنم.

او درباره وضعیت مبهم تقابل با سیرالئون گفت: این چیزی نیست که من بتواند در مورد آن نظر بدهم اما مطمئنا هر بازی می تواند به تیم ملی کمک کند. به نطرم بازی خوبی می تواند باشد و امیدوارم برگزار شود.

مهاجم شارلوا بلژیک درخصوص شرایط آمادگی‌اش گفت: شرایطم خوب است و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم. هم قسم شده ایم بتوانیم با شارلوا سهمیه لیگ اروپا بگیریم و این برای باشگاه ها خیلی مهم است. 

کاوه رضایی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال ایران تحت تاثیر جو جام جهانی است یا نه، گفت: خدا را شکر حمایت های بسیار خوبی از تیم ملی شده است. امیدوارم همه حمایت کنند تا بتوانیم برای اولین بار از گروه مان صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره رقابت با سردار آزمون و مهدی طاری برای حضور در تریکب عنوان کرد: فقط این مربوط به پست من نیست و این یکی از جذابیت های تیم ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز