خبرگزاری کار ایران

آقاجانیان: سیرالئون با مطالعه دقیق کادر فنی انتخاب شد؛ بازی برگزار می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۴۶

دستیار کارلوس کی روش معتقد است بازی دوستانه فردا برای تیم آفریقایی برگزار می‌شود و تیم ملی به شایعات توجهی ندارد.

به گزارش ایلنا، مارکار آقاجانیاندر حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: قبل از هر چیز سال نو را به همه هموطنانم تبریک عرض می کنم و  سلامتی توام با موفقیت را برایشان آرزومندم؛ به خصوص برای جامعه ورزش و تیم ملی فوتبال که مسابقات جام جهانی را در پیش دارد.

او افزود: این اردو قسمتی از برنامه آماده سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی است که شروع شده و ما  تمرینات خودمان را برای بازی فردا با سیرالئون انجام می دهیم. این بازی مقدمهای است برای دو بازی مهم مقابل تونس و الجزایر که کمک زیادی به تیم ملی می‌کند.

آقاجانیان در پاسخ به این سوال که این دیدار با سیرالئون برگزار می‌شود یا نه، گفت: از مطرح کردن این سوال تعجب می کنم چرا که همه چیز طبق برنامه ریزی قبلی پیش می رود و ما به شایعات هیچ توجهی نداریم. ما قبل از انتخاب حریفان، همه بررسی را انجام داده ایم. فردا بازی انجام می شود و این بازی هم یکی از قسمت های روند آماده سازی ماست.

دستیار کارلوس کی روش در مورد شناختش از سیرالئون گفت: این تیم آفریقایی نتایج خوبی مقابل سنگال و کنیا داشته و یک تیم فیزیکی است که با مطالعه دقیق کادر فنی انتخاب شده است. ما در این مرحله سه بازی مهم داریم و اهداف مختلفی را دنبال می کنیم. به نظرم بازی کردن با تیم های مختلف انگیزه بچه ها بالاتر می برد.

آقاجانیان در مورد تعدد بازیکن و مشکل کادر فنی برای انتخاب ترکیب نهایی بیان داشت: برای دو بازی آینده 30 بازیکن از جمع 34 بازیکن دعوت شده را با خود می بریم و در نهایت از جمع همین 34 بازیکن مسافران جام جهانی مشخص می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز