خبرگزاری کار ایران

استقبال بی‌نظیر مدافع رئال مادرید از خرید نیمار

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۴۸

کاسمیرو مدعی است با انتقال نیمار به رئال او هماهنگی خوبی با کریستانو رونالدو برپا می‌کند.

به گزارش ایلنا، کاسمیرو می‌گوید اگر او اختیار جذب بازیکن را داشته باشد، نیمار را به رئال مادرید می‌آورد. نیمار از 11 سالگی بازیکن ویژه‌ای بوده؛ کاسیمرو به El Partidazo گفت. او کارهای دیوانه کننده انجام می‌دهد.

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم شانسی وجود داشته باشد او به رئال مادرید برود اما شما در این باره باید از فلورنتینو پرز سوال کنید. نیمار می‌داند که درب‌های باشگاه رئال مادرید برای او باز است اما در پاریس خوشحال است. با کیفیتی که او دارد قطعا او را می‌خریدم. امیدوارم او این فصل بیاید. او بازیکن بزرگ و یکی از سه فوتبالیست برتر دنیاست. نیمار می‌تواند در زمین مسابقه هر کار انجام بدهد. به خوبی می‌تواند با رونالدو بازی کند، خیلی خوب.

مدافع برزیلی از زین الدین زیدان تمجید کرد. مربی سال بعد هم به کارش ادامه می‌دهد. او دو بار متوالی قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورده و باید محترم شمرده شود. هیچ مربی این افتخار را کسب نکرده و تمامی تیم با او خوشحال هستند. ما برنده شدن را برای چنین فرد محترم و خوبی می‌‌خواهیم. زیدان بهترین هافبک وسط تمام دوران است. من به سه بازیکن رئال علاقه دارم: رائول، روبرتو کارلوس، دیوید بکهام اما زیدان بهترین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز