خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ عربستان

تداوم صدرنشینی الهلال در شب پیروزی حریف تراکتور

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۹۷

حریفان آسیایی استقلال و تراکتورسازی در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت 21 امشب با انجام دو بازی پیگیری شد که الهلال صدرنشین مهمان القادسیه رده دوازدهمی بود و در دیگر دیدار هم الاهلی، تیم دوم جدول در خانه الرائد به میدان رفت.

الهلال عربستان که هفته قبل مقابل الاتفاق و بعد از آن در دیدار لیگ قهرمانان برابر الریان قطر شکست خورده بود، امشب به روند ناکامی‌هایش پایان داد و با تک گل محمد الشلهوب، ستاره 37 ساله خود در دقیقه 36 توانست به برتری یک بر صفر در دیدار با القادسیه دست پیدا کند.

الاهلی عربستان هم موفق شد با گل‌های لئوناردو، عمر السومه و حسین المقهوی در دقایق 61، 65 و 76 با نتیجه 3 بر صفر الرائد را از پیش رو بردارد و به سومین پیروزی متوالی برسد.

در حال حاضر الهلال، صدرنشین و الاهلی، تیم دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان هستند.

الهلال عربستان، حریف آسیایی استقلال با وجود شرایط مطلوبی که در لیگ حرفه‌ای عربستان دارد در گروه D لیگ قهرمانان قعرنشین است ولی تیم الاهلی در آسیا شرایط خوبی داشته و در گروه A که تراکتورسازی هم در آن است، با 8 امتیازی صدر جدول را در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز