خبرگزاری کار ایران

برای هموطنم پادوانی آرزوی سلامتی دارم

کی‌روش استنلی: سرباز قلعه‌نویی هستیم و هرچه بگوید حق دارد/ تیام را نمی‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۲۴

مهاجم برزیلی ذوب‌آهن از شرایط این تیم و همچنین شکست مقابل الوحده صحبت کرد.

کی‌روش استنلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات منظمی انجام می‌دهیم و آماده این هستیم که بعد از این تعطیلات مجددا در لیگ برتر و آسیا به میدان برویم. در حال حاضر در لیگ برتر و در گروه خودمان در رقابت‌های آسیایی دوم هستیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی در مورد شکست مقابل الوحده گفت: ما برای بردن و با انگیزه کامل پیروزی به میدان رفته بودیم ولی در فوتبال همیشه آنطور که دوست دارید و انتظارش را دارید شرایط پیش نمی‌رود. بازی با الوحده روز خوب تیم ما نبود و روز خوب حریف بود و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

مهاجم برزیلی ذوب‌آهن در مورد ناراحتی قلعه‌نویی از بازیکنان پس از این شسکت عنوان کرد: طبیعی است که شکست برای یک تیم ناراحت کننده است. تمام بازیکنان از این نتیجه ناراحت بودند و سرمربی تیم که فشار و بار کل تیم روی دوشش است طبیعتاً بیشتر از همه ناراحت بود. در هر صورت ما سرباز قلعه‌نویی هستیم و هرچه بگوید حق دارد.

استنلی در مورد اینکه ذوب‌آهن را باید صعود کرده بدانیم یا نه، گفت: همه چیز دست خودمان است و شرایط‌مان را خودمان رقم می‌زنیم و خودمان تعیین خواهیم کرد که می‌توانیم صعود کنیم یا حذف شویم.

وی در مورد عملکرد مامه تیام، مهاجم جدید استقلال که این روزها زیاد در موردش صحبت می‌شود عنوان کرد: من او را نمیشناسم و متاسفانه فرصت نکردم بازی‌هایش را ببینم. ما درگیر برنامه‌های فشرده‌ای بودیم و هر چند روز یکبار بازی و اردو داشتیم و فرصت دیدن بازی‌های استقلال را نداشتم پس نمی‌توانم نظری بدهم.

مهاجم برزیلی ذوب‌آهن در مورد حادثه‌ای که برای پادوانی، مدافع هموطنش در استقلال پیش آمده هم گفت: من این خبر را شنیدم و خیلی متاسف شدم. برای پادوانی به عنوان یک هموطن آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط عادی برگردد. متاسفانه شماره‌ای از او ندارم که بتوانم تماس بگیرم ولی از اینجا برایش آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز