خبرگزاری کار ایران

دراگان اسکوچیچ برای ما نعمت است

کاظمی: فعلا به استقلال فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۷۶

مهاجم خونه به خونه بابل درباره همکاری با دراگان اسکوچیچ و رویارویی با استقلال تهران در جام حذفی صحبت کرد.

حمید کاظمی در گفت و گو با ایلنا، درباره بازی نتایج هفته‌های اخیر تیم خونه به خونه به همراه دراگان اسکوچیچ گفت: خداراشکر شرایط به بهترین شکل رقم خورده و فکر نمی‌کنم از این بهتر وجود داشته باشد. همینطور پیش می‌رویم تا بالاخره یک جام بیاوریم حالا یا در لیگ با در جام حذفی.

او ادامه داد: با وجود مشکلات مالی تلاش می‌کنیم. مدیریت ما آقای حسن زاده بیشتر از هر کس دیگری برای رفع مشکلات ما تلاش می‌کند. بالاخره خصوصی سازی سخت بوده اما برای فراهم کردن امکانات بازیکنان همیشه تلاش کرده است. تا حدودی انجام شده و گفته شده طی چند روز آینده واریز خواهیم داشت.

مهاجم خونه به خونه افزود: باید شرایط فعلی را حفظ کنیم و دور از حاشیه باشیم. همه بازیکنان دست به دست هم داده ایم بهترین نتیجه با بگیریم. مدیریت هم با بازیکنان همراه است.

کاظمی درباره همکاری با دراگان اسکوچیچ گفت: از نظر بار فنی یک پله بالاتر از اوایل فصل قرار داریم. نتایج این را نشان می‌دهد. روزمه خوبی دارند و با تیم‌های سرشناسی همکاری کرده اند. طبق گفته‌های اسکوچیچ ما از تیم‌هایی که او قبلا در ایران مربیگری کرده، بهتر هستیم. کار کردن با او نعمت است و بهترین زمان به ما ملحق شد.

بازیکن خونه به خونه درخصوص رویارویی با استقلال تهران در فینال جام حذفی گفت: فعلا تمرکز ما روی مسابقات و کورس فشرده لیگ یک است؛ در زمان مناسب به استقلال هم فکر می‌کنیم. می‌توانیم برنامه ریزی کنیم و فعلا به آنها فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز