خبرگزاری کار ایران

یوونتوس رقیب سرسختی است؛

واسکز: موراتا با خیال راحت به تیم ملی برمی‌‎گردد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۵۰

هافبک تیم ملی اسپانیا گفت: این بار موراتا زا لیست تیم خط خورد اما اگر او همه چیز را خوب انجام بدهد، با خیال راحت برمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، خوان لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا لوکاس واسکز را برای دو بازی دوستانه برابر آلمان و آرژانتین به اردو فراخواند. هافبک رئال مادرید امیدوار است از این فرصت بیشترین استفاده را ببرد. آخرین بار این هافبک راست سپتامبر سال 2017 در اردوی تیم ملی حضور داشت.

واسکز گفت: بسیار خوشحال هستم و این بازگشت برای من افتخار است. سعی می‌کنم تا نهایت استفاده را ببرم. 

بازیکن رئال مادرید همچنین درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی یا یوونتوس صحبت کرد. آنها رقیب سرسختی هستند؛ این بازی یک بازی تاریخی در رقابت‌هاست. قرعه آسانی نداریم، اما اگر بتوانیم همه چیز را خوب انجام دهیم، می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. آنها در حال حاضر بین تیم‌های برتر ایتالیا قرار دارند و بازیکنان بزرگی مانند بوفون و هیگواین را در اختیار دارند.

واسکز همچنین درباره همبازی سابقش هم صحبت کرد. بازیکن سابق رئال مادرید درخصوص عملکرد آلوارو موراتا در چلسی و دعوت نشدنش به تیم ملی اسپانیا بیان داشت: لوپتگی کار دشواری دارد چون لیستی از بازیکنان بزرگ را در اختیار دارد. این بار موراتا خط خورد اما اگر او همه چیز را خوب انجام بدهد، با خیال راحت برمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز