خبرگزاری کار ایران

دیدار تدارکاتی

ایران 4 - سیرالئون صفر / پیروزی، پاداش شاگردان کی روش برابر تیم ناشناخته

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۸۵

آخرین بازی تیم ملی در سال 96 برابر حریفی ناشناخته از قاره آفریقا برگزار شد و شاگردان کارلوس کی روش به برتری پرگل دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 15:30 امروز و در ورزشگاه آزادی دیدار تدارکاتی خود را مقابل سیرالئون برگزار کرد و به پیروزی پرگل دست یافت.

گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: موعود بنیادی فر ، علی میرزابیگی و علیرضا ایلدروم

گل‌ها: محمدرضا خانزاده (15) و علی قلی‌زاده(16)(47) و کاوه رضایی (35) برای ایران

کارت زرد:

کارت قرمز:

 

ترکیب تیم ملی ایران:

حامد لک (46 حسین حسینی)، رامین رضاییان (وریا غفوری 59)، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی (59 پژمان منتظری)، سعید آقایی، امید ابراهیمی (46 کمال کامیابی نیا)، علی کریمی (54 محمد انصاری)، احمد عبدالله زاده، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی(46 علی علیپور)

 

ترکیب تیم ملی سیرالئون:

ابراهیم تاراوالیه، لانین بانگورا، دونیا یه آنی، سونا آبو، کانو آبو، فوفانا کنپسون، دانسارای ابوباکار، کورونا ثوناس، سیسای عبدول(کاپیتان)، عبدول بانگورا و کاراگبو ابوباکار

 

دقایق حساس:

دقیقه 8: ارسال از جناج راست روی دروازه سیرالئون با برگشت مدافعان این تیم همراه بود تا توپ پشت محوطه جریمه به سعید آقایی برسد ولی شوت این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه 9: بازیکنان سیرالئون از فضای خالی سمت راست خط دفاع ایران استفاده کرده و وارد محوطه جریمه شدند ولی شوت کم جان بازیکن این تیم به آرامی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10: عبدالله‌زاده از پشت محوطه جریمه سیرالئون صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15(گل) : سانتر امید نورافکن روی ضربه ایستگاهی از سمت چپ روی دروازه سیرالئون توسط محمدرضا خانزاده با ضربه پا به گل تبدیل شد.

دقیقه 16(گل) : علی قلی‌زاده روی یک شوت دقیق از راه دور به زیبایی دروازه سیرالئون را در حالی باز کرد که گلر این تیم نتوانست مانع توپ شود.

دقیقه 25: علی کریمی پشت محوطه جریمه به سمت دروازه سیرالئون شوت زد که دروازه‌بان حریف مهار کرد.

دقیقه 31: رامین رضاییان از سمت راست ارسال زیبایی روی دروازه داشت که با ضربه سر کاوه رضایی به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 32: این بار نوبت امید ابراهیمی بود تا شانس خود را روی یک شوت امتحان کند که این ضربه هم راه به جایی نبرد.

دقیقه 34(گل): سانتر رضاییان برای کاوه رضایی این بار با ضربه سر خوب این بازیکن به زیبایی وارد دروازه سیرالئون شد.

دقیقه 44: ارسال امید نورافکن از جناح چپ روی دورازه چیزی نمانده بود به اشتباه توسط مدافعان سیرالئون تبدیل به گل به خودی شود که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 47 (گل): علی قلی‌زاده روی دفع اشتباه گلر سیرالئون روی شوت نورافکن دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

دقیقه 63:  حسینی قصد داشت با پا توپ را از محوطه جریمه ایران دور کند که ضربه او به مهاجم سیرالئون برخورد کرد و می‌رفت روی دروازه ایران ایجاد خطر کند ولی خود او مجددا توپ را جمع کرد.

دقیقه 79: روی ارسال از سمت چپ علی علیپور موقعیت خوبی برای سرزنی داشت ولی ضربه او را دروازه‌بان سیرالئون مهار کرد.

دقیقه 85: امید نورافکن یک ارسال خوب به محوطه جریمه سیرالئون فرستاد که چیزی نمانده بود با ضربه سر مدافع این تیم به اشتباه وارد دروازه شود که گلر این تیم به هر زحمتی بود توپ را به بیرون فرستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز