خبرگزاری کار ایران

افشای موارد تکان دهنده از ترکیب سیرالئون/ از بازیکن 15 و 45 ساله تا باجو و کرسپوی قلابی!

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۱۹۰

ترکیب تیم ملی سیرالئون عجایب خاصی را در دل خود دارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 15:30 دقیقه به مصاف تیم سیرالئون رفت. تیم آفریقایی که با داستان های عجیب و غریب جایگزین لیبی شد و با پول فدراسیون فوتبال ایران به تهران آمد. تا روز قبل از مسابقه، فیفا مجوز برگزاری این بازی را نداده بود اما به هر حال این اتفاق رخ داد و آنها به مصاف بهترین تیم قاره کهن رفتند.

اطلاعات چندانی از سیرالئون وجود نداشت. آنها در سال 2018 هنوز بازی را انجام نداده بودند اما در سال 2017 مهمترین دیدارشان مقابل سنگال فیلمبرداری نشد و هیچ لاین آپی از آن در دسترس نیست. آنها با 17 بازیکن به ایران آمدند. سه بازیکن شاغل در خارج از سیرالئون و الباقی نفراتی که بعد از تعطیلی لیگ سیرالئون در فصل 2013-2014 دیگر تیمی نداشتند.

افشای موارد تکان دهنده از ترکیب سیرالئون/ از بازیکن 15 و 45 ساله تا باجو و کرسپوی قلابی!

چند دقیقه پیش از شروع مسابقه لیست بازیکنان دو تیم در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت که در همان نگاه اول ترکیب تیم‌ابی پوش نکات عجیبی داشت. یکی اینکه آنها فقط 5 بازیکن نیمکت نشین داشتند و برخی از بازیکنان نامهای شبیه و تکراری داشتند. با این حال به بررسی نامهای موجود در این لیست پرداختیم که نکات عجیبی را در دل خود جای داده بود. مطمئنا ملاحظه این نکات باعث حیرت شما خواهد شد.

در ابتدا لازم به ذکر است که اکثر اسامی درج شده با اشتباهات فراوان به چاپ رسیده و خیلی از بازیکنان سیرالئون اصلا اسمهایشان به این صورت نیست.

دروازه بان سیرالئون با نام ابراهیم تاراوالیه 28 سال سن دارد. او مانند اکثر بازیکنان فعلی در تیم اف سی جوهانسن که متعلق به رئیس فدراسیون بانوی این کشور بود بازی می کرد. 

شماره 17 این تیم یه آمی دونیا است که به اشتباه اسم کوچک او، یه آنی نوشته شده است. او 21 سال دارد و از سال 2015 برای تیم ملی بازی می کند. او هم عضو تیم اف سی جوهانسن بود. 

نفر بعدی شماره دو، فوفاناه کمپسون است. نام او هم در لیست به اشتباه درج شده بود. این بازیکن 23 ساله برای تیم است اند لاینز سیرالئون توپ می زد که با تعطیلی لیگ این بازیکن هم فقط تمرینات شخصی انجام می دهد.

بازیکن بعدی ابو سوماه است که در لیست ابو سونا است و شماره 3 را به تن کرده است. او هم برای تیم اف سی جوهانسن توپ می زد. مانسارای بوباکار هم شماره 18 را به تن می کند اما نامش در لیست دنسارای نوشته شده است. او در لیگ سیرالئون عضو تیم اولد ادواردینز بود و سنش هم مشخص نیست.

نفر بعدی عبدول بانگورا است. بازیکنی که متولد 7 نوامبر 2002 است. یعنی 15 سالن سن دارد. او برای تیم دوم اینگولشتات باز یمی کند و از جوانان بایرن مونیخ آمده است و در حال حاضر در خط حمله توپ می زند.

شماره 10 تیم جان کارگبو است که برای تیم اف سی جوهانسون توپ می زد و مانند یکی دیگر از بازیکنان مشخص نیست چند سال سن دارد.

افشای موارد تکان دهنده از ترکیب سیرالئون/ از بازیکن 15 و 45 ساله تا باجو و کرسپوی قلابی!

کاپیتان تیم سسای عبدول است. این بازیکن 26 سال سن دارد  و در 5 بازی ملی دو گل به ثمر رسانده است. او از سال 2017 برای تیم هرکولس اسپانیا بازی می کند و البته هنوز هیچ مسابقه رسمی را برای این تیمب زای نکرده است.  دو گل ملی او به تیم های چاد و مالاوی زده شده است.

شماره 7 توماس کروما نام دارد. بازیکن تیم تورنیون پالو از دسته سوم فنلاند. این بازیکن 25 ساله در خط هافبک بازی می کند.

شماره 6 تیم ابو کانو است که نتیجه تحقیقات ما این بود که با این اسم یک بازیکن در فوتبال سیرالئون وجود دارد که آن بازیکن 45 سالن سن دارد و سال 2009 از فوتبال خداحافظی کرده است. این بازیکن با 15 گل بهترین گلزن ملی تاریخ سیرالئون هم به حساب می آید اما اینکه با 45 سال اینجا چه می کند در نوع خود عجیب به نظر می رسد. 

در نهایت آخرین بازیکن تیم در لیست با نام بانگورا آئولیاند لانین درج شده است که تحقیقات ما در گوگل هیچ اسمی را نمایان کرد و اومارا بانگورا بود. بازیکنی سی ساله در تیم زوریخ سوئیس.

روی نیمکت هم الا حسن کامارا هست. بازیکنی 25 ساله که در هکن سوئد توپ می زند و به هرنان کرسپوی سیرالئون معروف است. او در 8 بازی ملی سه گل به تونس و گینه زده است. دیگر بازیکن نینکت نشین هم آلوسین کامارا است که 29 سال سن دارد و به روبرتو باجو معروف شده است. او هم تا سال 2014 در سوئد بازی می کرد اما 4 سال است که تیم ندارد.

سسای پیتر دروازه بان ذخیره سیرالئون هم مدتهاست که مثل خیلی از بازیکنان تیم بزایکن ندارد و دو بازیکن دیگر هم اسامی شان شبیه نفرات داخل زمین است و احتمالا اشتباه نوشته شده است.

همانطور که می بینید رقیب ایران تیمی است که خیلی از نفراتش تیم ندارند و فقط 3 نفر در حال حاضر در خارج از این کشور بازی می کنند و الباقی تیم ندارند و یکی از آنها 45 سال سن دارد! آیا چنین تیمی در حد و اندازه بهترین تیم‌اسیا برای آماده شدن جهت حضور در جام جهانی است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز