خبرگزاری کار ایران

کی‌روش:

به جای موفقیت تیم ملی تهمت افراد بزدل شما را خوشحال می‌کند/ همه کادر تیم ملی برادر و پسر خوانده من هستند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۰۹

سرمربی تیم ملی کشورمان از تقابل دوستانه با سیرالئون صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار با سیرالئون اظهار داشت: سلام خدمت همه حضار عزیز. بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم.  بگذارید جملاتم را اینگونه آغاز کنم که شاهد کار خوبی از سوی بازیکنان بودیم و با وجود دشواری‌های همیشگی بازیکنانم نشان دادند مثل همیشه آماده فداکاری برای تیم ملی هستند و با سرعت خوب فوتبال با کیفیتی ارائه دادند.

وی افزود: در درجه دوم تشکر گرمی از تیم ملی سیرالئون دارم که سفری سخت و طولانی داشتند و در زمان کمی که داشتیم برای آماده سازی به کشور ما آمدند و با ما این بازی تمرینی را انجام دادند و باید مراتب تشکرمان را از آنها نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: از طرف فدراسیون فوتبال مطمئنم رئیس فدراسیون هم صحبت‌های من را تایید می‌کند. باید از کادر تیم ملی تشکر کنم که هیچ وقت خودشان و زحماتشان دیده نمی‌شود. بدون زحمات کادر تیم ملی و افراد پشت پرده این موفقیت امکان پذیر نبود.

کی‌روش در ادامه با اشاره به بازی تیم ملی عنوان کرد: طبق معمول برخی از افراد فقط صحبت می‌کنند و ادامه می‌دهند ولی ما بدون توجه به این مسائل به هدف مان ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوال در مورد کیفیت سیرالئون به عنوان حریف ایران گفت: ابتدا در مورد مساله‌ای که در مورد ویروس ابولا مطرح شده می‌گویم که ما شخصا تصمیمی نمی‌گیریم و این بازی از مراجع مختلف بررسی شده و عبور کرده و قعطاً اگر تهدیدی وجود داشت این بازی برگزار نمی‌شد و مطمئنا من بسیار خوشحالم از دیدار تمرینی که امروز ارائه شد. قدم بعدی ما رسیدن به سطح فوتبال بین‌المللی هست و اگر بخواهیم نوع بازی و جنگندگی بازیکنان به سطح مطلوب برسد بازی‌های تمرینی اینچنینی نیاز داریم.

وی افزود: مطمئنا از این بازی خوشحال هستیم. نمی‌توانیم همیشه بازی‌هایی انجام دهیم که خودمان می‌خواهیم. ما یک روز مقابل بحرین با هفت گل پیروز شدیم یا برزیل به ایران آمد و ما را شکست داد. اگر اینطور باشد برزیل نباید هرگز به ایران بیاید چون در سطح آنها نیستیم. نباید این دروغ‌هایی که گفته می‌شود را زیاد به آن پرداخت و واقع بینانه باید نگاه کرد. ما یک اردو داشتیم و بازی امروز خارج از روز فیفا بود. به بیش از 20 کشور دنیا دعوتنامه فرستادیم برای بازی امروز و سیرالئون تیمی بود که آمادگی خود را ابراز کرد و با بازیکنان داخلی قصد داشتند سطح فوتبال خود را ارتقا دهند و ما هم می‌خواستیم تجربه جدیدی داشته باشیم و این اتفاق برای هر دو تیم فرصت خوبی بود.

کی‌روش در ادامه عنوان کرد: مطلب مهم این است که برنامه‌های ما مدون و دقیق است و می‌دانیم چطور باید آن را اجرا کنیم و هر روز می‌خواهیم قدمی رو به جلو داشته باشیم و شما باید از این مسائل راضی باشید و حمایت کنید.

وی افزود: ظاهرا شما هیچگاه خوشحال نخواهید بود. تیم دوم ایران به جام جهانی رفتیم. تیم اول آسیا هستیم و موفقیت‌های زیادی کسب کردیم و شما همچنان خوشحال نیستید. واقعیت این است که در چند ماه گذشته مشکلات و زجرهای زیادی تحمل کردیم. دروغ‌ها و تهمت‌های بزدلانه‌ای که زده شد و تهدید‌هایی که در تلفن و ایمیل به ما ارسال شده در این شرایط چه انتظاری از ما دارید؟ تا یک حدی باید کافی باشد. باید به جایگاهمان و دستاوردهایمان افتخار کنیم. فراموش نکنیم 3 ماه دیگر در جام جهانی حاضر خواهیم بود ولی همچنان درگیر مسائل داخلی و جنگهای داخلی و دروغها و تهمت‌ها را تحمل می‌کنیم. آیا دارید رفتار حرفه‌ای من و بازیکنانم را زیر سوال می‌برید یا زحمات فدراسیون را؟ دنبال چه هستید؟ حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که اجازه دهیم بازیکنان کارشان را انجام دهند.

کی‌روش در مورد استفاده از بازیکنان داخلی در بازی امروز و اینکه چند درصد آنها در جام جهانی استفاده می‌شوند گفت: اجازه دهید برنامه و شکل آماده‌سازی تیم را توضیح دهم. تقریبا 55-60 درصد بازیکنان ما خارج از کشور بازی می‌کنند. 40-45 درصد هم بازیکنان داخلی هستند. خود ما هم شگفت‌زده شدیم و البته تغییر برنامه لیگ بلژیک هم ما را سورپرایز کرد تا رامین رضاییان و کاوه رضاییان را داشته باشیم. پورعلی گنجی و طارمی هم از قطر کمی زودتر برگشتند و در حال حاضر با 35 بازیکه که 3 بازیکن در هر پست هستند کار می‌کنیم و لیست ما هنوز باز هست و تمام بازی‌ها رصد می‌شوند و ضبط و بررسی می‌کنیم و تمامی کادر تمام بازیکنان را زیر نظر دارند. در 30 روز آینده فهرست 35 نفره را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر 16 بازیکن خارج از کشور داریم که مشخص نیست تمام آنها در فهرست نهایی ما حضور داشته باشند. ولی اگر تمام آنها هم حضور داشته باشند مابقی نفرات از تیمهای داخلی هستند. بعد از 7 سال کار در ایران و این تجاربی که کسب کردم فکر می‌کنیم 60 تا 65 درصد فهرست ما بسته شده است و امکان مصدومیت و تغییر شرایط وجود دارد. باید با تک تک بازیکنان تا لحظه آخر کار کنیم و همه این بازیکنان مستحق این فرصت هستند که با ما کار کنند و پیشرفت و توسعه داشته باشند. برنامه ما تا خرداد اینگونه خواهد بود. مثالی برای شما بزنم. وقتی 7 سال قبل به ایران آمدم گلر اصلی تیم ملی 107 بازی ملی داشت و گلر دوم صفر بازی. بعد از هفت سال ما 5 بازیکن آماده داریم که همه آنها آمادگی حضور در جام جهانی را دارند.  حتی 3-4 سال پیش در جام جهانی 2014 اگر قوچان نژاد در تیم نبود نگران بودیم که باید چکار کنیم ولی الان تیم ملی ایران بیش از شش فوروارد مثل آزمون، رضایی، علیپور، طارمی، انصاری فرد و... هستند. چهار سال پیش یک عدد و الان شش تا. هنوز شما خوشحال نیستیم. دیگر نمی‌دانم چه چیزی شما را خوشحال می‌کند. ظاهرا افرادی که در پشت پرده دروغگویی می‌کنند شما را خوشحال می‌کنند. خوشحال باشید و از زندگی لذت ببرید.

وی افزود: دوست داشتم امروز رسانه‌ها را به رختکن بیاورم. ضمن تبریک سال نو که در آستانه آن هستیم. از مسئولان خواهش می‌کنم بازی بعدی همه رسانه ها را به رختکن بیاورند و ببینید چقدر بازیکنانم خوشحال و خرسند هستند. بازیکنان حقوق نمی‌گیرند. من هم حقوقم را نگرفتم ولی همه خوشحال هستیم. قراردادم را ببینید. خیلی‌ها نگران دیدن قرارداد من هستند. از مسئولان می‌خواهم آن را منتشر کنند. برخی من را تهدید می‌کنند که قراردادت را منتشر می‌کنیم. قرارداد من مورد تایید فیفا و فدراسیون است و یک کپی از آن را به شما می‌دهم. فقط خوشحال باشید.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه کی‌روش برای جام جهانی گفت: من هیچ دغدغه‌ای ندارم. تنها کسانی که دغدغه دارند شما اهالی رسانه هستید که مشغول ادامه دادن به گوش دادن به افرادی هستید که فقط تهدید و حمله های بزدلانه را بلدند. اگر می‌خواهند صحبت کنند بیایند رو در رو صحبت کنیم. من اگر راجع به کسایی که با من کار می‌کنند صحبت کنم باید تشریف بیاورید تا مدارک تمام اعضا. تحصیلات و... را اعلام کنم. من در کادرفنی نه برادری دارم. نه پسرخوانده و نه اقوامی. ولی می‌دانید چیست؟ یک چیزی را از ته دل بگویم. دوست داشتم افرادی که کنار من کار می‌کنند خانواده من بودند. کاش برادر و پسر خوانده من بودند چرا که مثل خانواده‌ام آنها را دوست دارم. ما برادر نیستیم ولی مثل برادر کار می‌کنیم. این مشکلی دارد؟ اینها اعضای خانواده من هستند (دستیاران و کادر تیم ملی را فرا می‌خواند تا کنار هم قرار بگیرند). اعضای کادر من روزها بین 18 تا 20 ساعت کار می‌کنند. اگر از 8 صبح سر کار حاضر شوم تا 12 شب هم بمانم آنها آنجا هستند. بدون تعطیلی و در 7 روز هفته. اگر کسی با خانواده بودن ما مشکل دارد یعنی با من و زحمات کادرم مشکل دارند. کاش تاج هم اینجا بود تا کنار ما باشد.

کی‌روش در مورد خبر توافقش تا پایان جام ملتها با تیم ملی گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باعث افتخارم است که رئیس فدراسیون فوتبال تاج این پیشنهاد را به من داده و این باعث سربلندی من است و این پیشنهاد معنی مهمی برای من دارد و آن این است که دستاوردهای من دیده شده است. در مورد این موضوع در زمان مناسبش صحبت خواهم کرد که الان نیست. اجازه دهید هر موضوعی در زمانش مطرح شود. در پایان برای تک تک خانواده‌های ایرانیان عزیز نوروزی خوب و سالی خوب آرزو مندم. بزرگترین آرزوی ما سلامتی و خوشحالی فراوان برای مردم و هواداران تیم ملی ایران است.  خوشحال باشید. اگر قول بدهید خوشحال باشید چیزی برای پنهان کردن نداریم. حتی قرارداد من. خانواده‌ای بسیار خوشحال منتظر شما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز