خبرگزاری کار ایران

سرمربی سیرالئون: شکست پرگل ما قابل پیش بینی بود / امیدوارم مانند ایران پیشرفت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۱۴

جان کیستر درباره بازی دوستانه برابر ایران صحبت کرد و می‌گوید شکست پرگل آنها مقابل شاگردان کارلوس کی روش قابل پیش بینی بود.

به گزارش ایلنا، جان کیستر پس از شکست برابر ایران در نشست خبری گفت: بازی دوستانه خیلی خوبی برای کشور کوچک ما بود. فوتبال ما دوران گذار را طی می‌کند. دو بازیکن ۱۶ساله را در این بازی به میدان فرستادم. امیدوارم مثل تیم ملی ایران پیشرفت کنیم. شکست پرگل برابر ایران قابل پیش بینی بود. ما به اهداف‌مان دست پیدا کردیم و تلاش می‌کنیم که در مسیر رو به رشد حرکت کنیم.

سرمربی سیرالئون درخصوص تعداد بازیکنانی که به ایران سفر کرده بودند، اظهار داشت: نکته ای که می‌گویید درست است ولی به دلیل اینکه بازی در روز فیفا نیست باشگاه‌ها با حضور ملی پوشان ما موافقت نکردند. ما تیم جدیدی برای آینده می‌سازیم. یکی دو بازیکن باتجربه ما مصدوم بودند.

سرمربی سیرالئون در مورد اینکه صحبت‌هایی مبنی بر لغو این بازی وجود داشت، عنوان کرد: به دنبال بهانه آوردن نیستیم برخی موانع و چالش ها بود ولی بازی انجام شد و نکته مثبت حضور دو بازیکن ۱۶ ساله در میدان بود. با این چالش ها دنیا به پایان نمی‌رسد و ما از شرایط بازی راضی هستیم.

کیستر درخصوص اینکه چگونه با وجود تعطیلی لیگ برتر سیرالئون ترکیب تیم ملی را انتخاب می‌کنید،‌گفت: یکسری مشکلات هست اما من به عنوان مربی تیم باید تمرکزم روی مسایل فنی باشد. برایم راحت است که بگویم بخاطر مسایل جانبی شکست خوردیم اما واقعیت این است که فاصله فوتبال مان با ایران زیاد است. لیگ ما برگزار نمی‌شود اما من بعد از بازگشت از انگلیس برای توسعه فوتبال سیرالئون این بازیکنان را دور هم جمع کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز