خبرگزاری کار ایران

آنقدر هم که می‌گفتند این تیم ضعیف نبود

غفوری: بازی با تیم‌های بزرگ پول زیادی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۲۲

مدافع تیم ملی می گوید برای بازی با تیم های بهتر باید پول بیشتری خرج کنیم.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری بعد از برد تیم ملی مقابل سیرالئون به خبرنگاران گفت : مسابقه خوبی بود و جوانان تیم ملی فرصتی برای بازی پیدا کردند . هم‌چنین بازیکنان داخلی این شانس را پیدا کردند که با یکدیگر هماهنگ بشوند .

وی در واکنش به محافظه‌کاری بازیکنان در مواجهه با تیم سیرالئون تصریح کرد : تیم حریف خیلی سفت بازی می‌کرد و بچه‌های ما مراقب خود بودند . با این حال فکر نمی‌کنم بازیکنی کم کاری کرده و بازی را جدی نگرفته باشد .

غفوری در رابطه با کیفیت تیم آفریقایی گفت : آن طور که می‌گفتند این تیم ضعیف نبود . این بازی هم برای ما تمرینی بود و باعث آمادگی بیشتر بازیکنان شد و در کل خوب پیش رفت.

مدافع راست تیم ملی ایران در خصوص حریفان تدارکاتی ایران در مقایسه با دیگر کشورهای همسایه بیان کرد : من به بقیه کشورها کار ندارم . شرایط حال حاضر ما این بود که با این تیم بازی کنیم . بازی با تیم‌های بزرگ پول زیادی می‌خواهد که در حال حاضر شرایطش موجود نیست .

غفوری در پاسخ به سوال عجیب خبرنگاران در رابطه با کمپ تیم ملی ایران و نقایصی که دارد ، گفت : من کاره‌ای نیستم که در این رابطه صحبت کنم . شما بهتر است با آقای تاج که رئیس فدراسیون هستند گفت و گو کنید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز