خبرگزاری کار ایران

پیام صادقیان: از شرایطم در عثمانلی راضی‌ام/ تلاش می‌کنم در فهرست نهایی جام جهانی باشم

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۰۸

هافبک ایرانی عثمانلی اسپور درباره شرایطش در فوتبال ترکیه گفت: از حضور در اینجا راضی هستم. تمرینات منظم و خوب و بازی‌های سخت چیزیست که در لیگ ترکیه وجود دارد.

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایطش در لیگ ترکیه و تیم عثمانلی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و شخصاً از حضور در اینجا راضی هستم. تمرینات منظم و خوب و بازی‌های سخت چیزیست که در لیگ ترکیه وجود دارد و در کل همانطور که گفتم از شرایط رضایت دارم و امیدوارم از این هم بهتر بشود.

وی در مورد دیدار با کاردمیر گفت: بازی خیلی خوبی بود و با برنامه وارد زمین شدیم و توانستیم اهدافمان را پیاده کرده و به نتیجه دلخواه برسیم. من هم با توجه به تاکتیک تیم و تشخیص سرمربی که ترجیح داد 1-4-1-4 بازی را شروع کند روی نیمکت بودم و قرار بر این بود که در دقایق آخر برای افزایش فشار وارد زمین شوم که این اتفاق هم افتاد و خوشحالم روی گل چهارم تیم تاثیرگذار بودم.

هافبک ایرانی عثمانلی در مورد اینکه چرا حضور ثابت و همیشگی در ترکیب این تیم ندارد، عنوان کرد: هنگام رفتن به لیگ جدید و فضای جدید زمان می‌خواهد تا با شرایط وفق پیدا کنی و من هم در ابتدا چنین شرایطی داشتم ولی در حال حاضر در دیدارهای اخیر حضور ثابتی در ترکیب داشتم و اکثر بازی‌ها را در زمین بودم. در این دیدار اخیر هم همانطور که گفتم تاکتیک تیم به این شکل بود.

صادقیان درمورد عدم حضورش در فهرست کی‌روش خاطرنشان کرد: همه تلاشم را می‌کنم تا در فهرست نهایی جام جهانی حضور داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز