خبرگزاری کار ایران

بالاخره انتظارها به سر رسید؛

بازگشت کاپیتان مسعود

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۶۴

کاپیتان تیم ملی کشورمان بعد از مدت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ورزش ایران در سالی که گذشت شرایط عجیب و پرحاشیه‌ای را در راه عدم به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس تجربه کرد که با شرایط مشابه سال‌های گذشته متفاوت بود و همین موضوع با واکنش‌ها و اظهار نظرهای متفاوتی از سوی مسئولان همراه بود.

یکی از این موارد که به شدت در رسانه‌ها سروصدا کرد، موضوع بازی احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی در ترکیب پانیونیوس مقابل نماینده این رژیم جعلی بود که ادامه فعالیت آنها در ایران و حضور در تیم ملی را به اما و اگر انداخت.

در همان مقطع مشخص شد این دو بازیکن توسط باشگاه‌هایشان مجبور به حضور در زمین شده و در این مورد مخیر نبوده‌اند و پس از آن انتشار نامه‌ای از سوی احسان حاج‌صفی که در آن از مردم ایران بابت این اتفاق ناخوشایند عذرخواهی کرده بود، کمی فضا را تلطیف کرد و در اولین فهرست کی‌روش پس از آن اتفاق ناخواسته نامش حضور داست ولی اثری از مسعود شجاعی نبود.

کی‌روش همان زمان در نشست خبری خودش اعلام کرد که فهرست تیم ملی کاملاً بر اساس مسائل فنی تهیه شده و برای استفاده مجدد از مسعود شجاعی هم برنامه دارد ولی این موضوع در برخی از رسانه‌ها با برداشت دیگری روبرو شده بود که مشخص بود تا زمانی که کاپیتان تیم ملی به فهرست برنگردد این برداشت‌ها تغییری نخواهد داشت.

آخرین بازی شجاعی برای تیم ملی مقابل چین بود و پس از آن دیگر شاهد حضور وی در فهرست تیم ملی در دیدارهای رسمی و دوستانه نبودیم تا اینکه صبح امروز پس از مدت‌ها شاهد حضور دوباره وی در فهرست تیم ملی بودیم.

بازگشت شجاعی به تیم ملی اتفاقی جالب توجه و خوب خواهد بود و امیدواریم از این پس شرایطی ایجاد شود که اثرات منفی موارد این چنینی روی ورزش ایران کمرنگ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز