خبرگزاری کار ایران

لطفی: مسئولان باید به ما کمک کنند / پارس جنوبی دلخوشی مردم شهر جم است

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۰۲

مدافع پارس جنوبی جم درباره شرایط مالی بازیکنان این تیم صحبت کرد.

مجتبی لطفی در گفت و گو با ایلنا، درباره مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم گفت: نتایج تیم ما واضح است و یکی از بهترین‌های لیگ هفدهم بودیم. با همه مشکلات در رده ششم قرار داریم. در مقطعی نتیجه گیری ما با افت همراه شد و از صدر جدول فاصله گرفتیم. معتقدم اگر بازیکنان ما در گل‌زنی شانس و دقت بیشتری داشتند، اکنون امتیازات پارس جنوبی بیشتر هم می‌شد.

او ادامه داد: با فاصله گرفتن از صدر جدول همه جا از مشکلات ما حرف زدند و قصد داشتند تمرکز ما را به هم بریزند. تیم ما ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است و همیشه به دنبال ثبت بهترین نتایج برخلاف حواشی داشتیم. 

لطفی خاطرنشان کرد: بازیکنان مدتی است قصد داشتند پیش از آغاز سال نو درصدی را دریافت کنند تا دغدغه فکری نداشته باشند. قرارداد بازیکنان پارس جنوبی نسبت به قرارداد بازیکنان لیگ برتری شاید از نصف هم کمتر باشد. به نظر من تمام مسئولان استان بوشهر و شهر جم باید از تیم پارس جنوبی حمایت کنند.

مدافع پارس جنوبی جم در ادامه بیان داشت: دلخوشی مردم شهرجم به این تیم است. امیدوارم مسئولان هم از این تیم حمایت کنند. امیدواریم وعده‌ها در این هفته عملی شود و با روحیه خوبی به پیشواز سال جدید برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز